Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vakantie

  • Marian

    Hoi hoi,

    Wij willen in Februari naar Braziilië,wie kanmij iets vertellen b.v. carnaval,hotel,reisorganisatie(goed en goedkoop),het leven :is het duur,is het radzaam om b.v een all.incl. te boeken.Ik hoor het graag.

    groetjes,

    Marian.

  • Bores

    Fortaleza en omgeving is mooi in februari.

    Excursies met buggies, naar de piratenbar, noem maar op.

    Het enige hotel met ligbedden op het strand is IBIS in Porto das Dunas

    all inclusief is goed, er is een shuttelbus om mee naar de stad te gaan.

    De meeste hotels in de stad liggen bij of nabij het strand, de stranden worden bevolkt door wandelaars , sporters enzovoort, je kunt in Fortaleza wel op een terrasje zitten op het strand, maar ligbedden hebben ze nog nooit van gehoord.

    Beetje lullig om dit op deze pagina te adverteren, er is ook een Natal en Fortaleza prikbord, maar je vroeg er was, en dit is een mogelijkheid.

    Succes, Bores

  • Henk P.

    Hallo Marian.

    Je kunt beter geen all-in hotel boeken.

    De maaltijden in Brazilie zijn erg laag en je eet veel voor weinig.

    Reken voor een diner op 3 Euro.

    Ook zijn de all-in hotels in Fortaleza ver van de gezellige Boulevard Beira a Mar.

    Ik kan je de Irecema Residency aanraden.

    Direkt aan de Boulevard, groot appartement en in de prijs is een uitgebreid ontbijt inbegrepen.

    Je kunt rechtstreeks boeken bij www.skytropics.nl.

    Fijne vakantie.

    Henk P.

  • sven

    Marian schreef:

    >

    > Hoi hoi,

    >

    > Wij willen in Februari naar Braziilië,wie kanmij iets

    > vertellen b.v. carnaval,hotel,reisorganisatie(goed en

    > goedkoop),het leven :is het duur,is het radzaam om b.v een

    > all.incl. te boeken.Ik hoor het graag.

    >

    Porto Seguro is zeker de moeite waard. Prachtige stranden, goede hotels. Ik zou niet all-in boeken als ik jou was. Hotel eten is vaak wel erg goed, maar duur in relatie tot restaurants.

    Ik weet niet hoe carnaval is in Porto Seguro.

  • karen

    Hoi wij zijn bijna 5 weken in Porto Seguro geweest,wij verbleven in Arrail dÁjuda 10 min verder op, met de balsa over,gaan eind December weer,mijn vraag nu aan een kenner wie weet wanneer er RECHTSTREEKS op Porto Seguro gevlogen wordt???Wij willen n.l. zo snel mogelijk boeken.

    Carnaval was ontzettend leuk maar vooral in Ajuda,de mensen zijn ontzettend relaxed,lekkere keiharde muziek en de mensen dansen in/op de auto's ALLES echt een aanrader voor wie plannen heeft.

    Dus wie het weet over de vluchten gaarne reaktie.

    Alvast bedankt, Karen

  • Rob (webmaster)

    Hoi Karen,

    Ik weet dat Q-international plannen heeft om met een charter naar Porto Seguro te vliegen, vooralsnog met een tussenlanding in Fortaleza.

    Alleen wanneer is de vraag, deze plannen hadden zij vorig jaar al maar ik hoor er niets meer over.

    Ook Martinair wil vanaf 2004, drie keer per week op Brazilie gaan vliegen. Welke plaatsen is nog niet duidelijk.

    Nog een vraag:

    Heb je iets van een reisverslag of foto's van Porto Seguro die ik kan publiceren op deze pagina?

    Groet,

    Rob

  • vanessa

    Hallo,,

    ik weet toevallig dat Martinair in 2004 gaat vliegen op natal maar er is nog niets rond helaas dus wordt dat even afwachten

    Groeten Vanessa

  • karen

    Hoi Rob,wij hebben vele foto's, binnen 2 maanden zal ik onze web-site doorgeven met daarbij een link naar Porto-Seguro.

    Ik was begonnen aan een reis verslag maar ik deed zoveel indrukken op dat ik niet wist hoe ik het verder op papier moest zetten.Wij hebben veel tripjes zelf gemaakt met de auto,mijn man heeft enkele dingen zoals duiken en natuur reservaat via een travel- agent in Porto S. gedaan,Ton van Creyl,goed en niet duur.Wij houden niet van georganiseerde dingen en plannen maken en deden tripjes als wij daar zin in hadden,het gekke is dat VEEL mensen die daar regelmatig komen verbaasd waren wat wij allemaal gezien hadden in korte tijd,het is niet alleen Porto S. waar het daar omgaat maar alle dichtbij gelegen geweldige plaatsen,je ziet ik kan er over schrijven maar hoe breng ik het gevoel over?Als je van disco's patat en het Salou gehalte houdt,dan is Porto S. e.o. niets voor je,hou je van natuur,geweldig eten,ontiegelijke mooie natuur,de mensen leren kennen (de echte!) dan moet je daar zijn,er zijn beach-party's met te gekke muziek maar niet met het “nederlandse disco gehalte”.Zou je specifieke info willen dan roep je maar.Dus als onze web-site klaar is dan neem ik kontakt op okay?!.

    Je leest ik ben er lyrisch van en daarom gaan we weer, om alle dingen en nieuwe nogmaals te doen, er is teveel te zien en het laat onwisbare indrukken bij je achter.

    Groetjes Karen

  • Rob (webmaster)

    Hoi Karen,

    Klinkt goed. Ik ben benieuwd naar de website van jullie.

    Ik hoor het wel.

    Alvast bedankt.

    Groet,

    Rob

  • ad

    Beste Karen,

    Brazil-International gaat per 23 december nonstop vliegen op Porto Seguro en Salvador de Bahia.

    Je kunt 8-15-22-29 daagse reizen reserveren. Zowel Porto Seguro als Arrail wordt aangedaan.

    Hotel/pousada + vliegreis met Varig voor 1 week zal rond het prijsnivo van Natal liggen.

    Wij zijn begonnen met Natal maar Bahia is een geval apart zoals je weet.

    Prachtig. Ook het achterland met z'n atlantische tropische regenwouden maakt deze streek tot een paradijsje.

    De uitgebreide brochure komt eind augustus uit…kijk regelmatig op www.flybrasil.nl

    Groet,

    Ad