Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Porto Seguro

  • Lia

    Hallo iedereen,

    Mijn vriend en ik willen in november naar Porto Seguro. Weet iemand bij welke vliegmaatschappij wij het het beste kunnen boeken? Wij gaan alleen maar 9 dagen, maar wij hebben beste wel zin in. OOk kan iemand mij vertellen welke het beste pousada( het liefst) aan het strand is? En hoveel ben je ongeveer kwijt voor de reis?

    alvast bedankt Lia.

  • Daniella

    Hoi,je moet overal even bellen,D.Reizen kan leuke aanbiedingen hebben en ook Casa Travel in Alkmaar.Er blijkt rechtstreeks gevlogen te worden vanaf December maar de exacte data en prijzen zijn nog niet bekend.Voor de pousada zou ik als ik jou was even contact opnemen met Braziltravel,die zit in Porto Seguro en de eigenaar is Ton,hij is Nederlander.zijn web-site kan je zo vinden.

    Prijs v.d. reis kan enorm varieeren,normaal moet je via via overstappen,verleden jaar waren wij p.p. totaal iets van 1000,=euro kwijt d.i. alleen vlucht.Maar er wordt gezegt dat de prijzen aan het zakken zijn? D.Reizen kan je echt hele leuke prijzen geven, bel allebei even op. Wel kort hoor 9 dagen maar wat zal je genieten,het is daar geweldig en heeeeel veeel te doen.

    veel succes Daniella

  • Daniella

    Lia ik heb even voor je gekeken,als je naar brazilie.startpagina.nl gaat , naar beneden scrollt en onder reizen zie je Braziltravel,daarop klikken en je kan hem zo een mailtje sturen,hij helpt echt goed. doei.

  • Lia

    Hoi Daniella,

    bedankt voor je reactie. Ga nu zo kijken. Doei.

  • Hans

    Hallo Lia,

    op dit moment zitten wij in Porto Seguro, beter gezegd in Arraial d´Ajuda en ik zou absoluut aanraden om naar Ajuda te gaan en niet naar Porto Seguro. In Ajuda heb je bijzonder leuke pousada´s, erg leuke restaurants, barretjes en perfecte stranden. Porto Seguro zelf heeft nl geen strand, alleen een paar km ten noorden ervan. Neem in Porto Seguro de ferry (10 min) en vervolgens taxi of bus naar Ajuda, 5km.

    Er zijn erg veel poussada´s hier. je kunt er het beste gewoon heen gaan en er eentje uitzoeken die je leuk lijkt.

    succes

  • Daniella

    Wat ben jij een geluks vogel dat je in arrail zit,geweldig he?wij zijn er 5 weken geweest,inderdaad is het daar leuker om te verblijven maar het strand in Porto is ook echt mooi,je moet alleen wat verder.en het is drukker.Fijne tijd verder

    groetjes

  • Floris

    Goede verhalen en raak erg geinteresseerd!

    wij kunnen 16 dgn gaan v/a 14 dec; is dit ook de moeite waard of beter andere keer en dan langer!?

    dank voor info!

    grtz floris