Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Goede tijd?

  • Ron

    Hallo, ik wil in november en december naar brasil gaan maar nu vraag ik mij af of dit wel een goede tijd is?

    Ik wil in Manaus starten en vandaar naar de kust gaan, dan met het openbaar vervoer (of een auto huren) van plaats tot plaats trekken en natuurlijk wil ik ook portoseguro bezoeken.

    dus mijn vragen zijn:

    1. is het wel de goede tijd voor wat betreft het weer?

    2. kan ik dan makkelijk een slaapplaats krijgen of is het er in die periode druk?

    Ron.

  • danielle

    HOI, als je in DIE tijd gaat is het prima,in December begint de zomer daar(HEEEEEL WARM) maar aan het strand zaaalig,soms een lekkere hoos-bui gewoon door blijven lopen .De Brazilianen hebben massaal vakantie,er zijn VEEL pousada's daar en in de omgeving,het wordt heeeel druk maar OER gezellig,ergens in Januari is de carnaval.overal dansen muziek en drank-kraampjes,auto's met hele grote ghetto blasters en de sfeer is FORMIDABEL.Of je slaap plaats kan krijgen denk het haast wel,als je niet te kieskeurig bent,het is een geweldige tijd,probeer als je kan eind december een bed te hebben dan kan je vakantie niet meer stuk.

    Groetjes