Degene die er vandaan komt of langere tijd geweest is zal ze ongetwijfeld kennen: Bauducco (zeg maar de Verkade van Zuid Amerika). Zij brengen elk jaar een vreselijk lekkere panettone (een super lekkere tulband kerst cake met allemaal lekkere confijtjes, rozijnen enz.) echt heel lekker en smakelijk. Ze zijn ook nog eens verpakt in een hele mooi metallic box - met het design van de beroemde braziliaanse pop art schilder Romero Britto. Alleen het blik zelf is al de moeite waard, en wordt zeker een verzamelobject!

Deze panettone is in Nederland niet te koop.

Ik zal een aantal van de blikken (met 1 kg panettone erin!!) naar Nederland importeren. Om ze aan relaties van mijn bedrijf weg te geven en ook nog voor vrienden en familie. Als er nog mensen zijn die ze willen hebben dan hoor ik het graag - dan kan ik er met mijn bestelling rekening mee houden.

ik denk dat de prijs rond de 12,50-15euro zal uitkomen. Mocht je een foto willen zien - van hoe het eruit ziet dan wil ik het met alle plezier naar je toe mailen!

Ook is er een plaatje te zien op de volgende site:

http://www2.uol.com.br/gula/gulodices/122_produtos.shtml

of op de site van bauducco zelf (www.bauducco.com.br) maar dat is wat lastiger te vinden!