Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rechtstreekse vluchten

  • Danielle

    Vanaf 2 November gaan de eerste rechtstreekse vluchten naar Porto Seguro,het zijn alleen charter vluchten en je kan niet alleen een ticket kopen.!!!.Aangezien wij er in December naar toe gaan zijn wij voor 2 vluchten + pousada totaal 5000 euro kwijt, TE BELACHELIJK voor woorden.Mijn man blijft 1 maand ik 2, als er iemand is die meer weet over vluchten voor een normale prijs AUB hier reageren,ik ben ten einde raad, ook omdat ik gisteren de hele dag aan het bellen ben geweest maar kreeg steeds deze prijzen.

    Wij kunnen ook via Natal,Rio etc maar dan nog komen de tickets op 2000 euro,verleden jaar December hebben wij 1100,= betaald ???

    Dus GRAAG heel veel positieve reakties.

    Alvast bedankt

  • koos

    begin december misschien met q naar fortaleza voor 779 excl. toeslagen, maar onder de 1800 zul je niet uitkomen, de lijndiensten zitten allemaal al vol voor de goedkope tarieven, dus te lang gewacht met boeken

  • Danielle

    Ja snik ik begin het door te krijgen,ik heb nog 1 iemand te bellen en dan maar duur boeken.Bedankt voor je, alhoewel niet leuke voor mij,reaktie.

    Groetjes

  • Danielle

    Maar verleden jaar om deze tijd was het lang niet zo druk,ik hoor nu alleen maar dat ALLES bijna vol zit,ook de “dure”kerstmaanden,als het mee zit hebben we dit week-end geboekt,dus ik zeur niet meer,het zij zo, dan maar geen kerst cadeautjes meenemen,Ik doe wel een strikje om mijn hoofd ook gezellig.

    Doeii

  • Gaucho

    Jezus Danielle zo veel betaal je? € 5000. Never nooit dus. Dan maar gewoon op de manier zoals ik laatst ben gegaan.

  • Danielle

    Nee joh zoveel betalen we niet,dat is waar velen mee ankwamen,wij betalen incl luchthavenbelasting etc enz EN in de December maand 2000,= euro,dat komt ook omdat ik 2 maanden blijf en mijn man 1 maand.

    Het loont om e.a. grondig uittezoeken,als je een charter neemt MET pousada,dan ben je veel goedkoper uit, maar dat kon ik niet vinden,ik kon de pousada afkopen ??? maar dat was zo belachelijk duur, en zodra ik na 1 maand alleen zou zijn werd de kamer van 25 euro opeens 45 euro,voor mij alleen.NO WAY !!!

    Dus nu maar 2 losse tickets met Varig, ben wekenlang bezig geweest en kwam iedere keer terug bij casa Travel dus nu aftellen jippieeeee.

    Voor degene die het aandurven om te wachtten , er zijn mensen die waarschijnlijk rechtstreeks op Porto gaan vliegen in december,maar ik durf en wil het risico niet nemen.

    groetjes :)

  • Mien

    800 euro bij BM-Reizen, en ga nu niet lopen roepen dat dit ook te duur is. Dat is gewoon een hele redelijke prijs.

  • Danielle

    PARDON ????????

    Mien Dobbelsteen ik snap niet waar die reaktie van U vandaan komt, heb ik lopen klagen dat wat wij NU betalen teveel zou zijn?

    Beginnen wij hier nu ook al met mensen uitschelden?

    Ik kan U verzekeren dat wat wij betalen NU normaal is in December.

    Graag de volgende keer (als U zo nodig moet) ietwat genuanceerder uit de hoek komen en de berichten EERST GOED LEZEN.

    Als iemand NIET normaal kan reageren, en het ook nergens opslaat vraag ik vriendelijk REAGEER dan niet.Het wordt er dan niet leuker op.

    Kom met opbouwende interessante dingen/links en niet van die achterljke hatelijke opmerkingen, en waarom ik daar 2 maanden verblijf is voor U niet bekend , niet voor vakantie in ieder geval dus ……

    Vr. Gr.

  • Bert

    Hallo Danielle,

    5000 euro? Kan ik me niet voorstellen. Die rechtstreekse vluchten zijn inderdaad charters, maar de touroperators die hiermee bezig zijn hebben al bestaande opties voor Fortaleza en Natal, en die kosten zo'n 500 euro. Ik kan me niet voorstellen dat Porto Seguro zoveel duurder gaat worden. Voor die 500 euro zou ik overigens de accomodatie op de koop toenemen, want altijd goedkoper dan lijnvlucht en apart de accomodatie. Je kunt dan gewoon zelf een andere accomodatie zoeken.

    groetjes,

    Bert

  • danielle

    Bert, die 5000,= euro was een quote va Thomas Cook,die heeft voor ons opgebeld om te kijken wat de prijzen waren voor onze tijd en verblijfsduur,op zich als ik het nu uitreken ,wij betalen voor 2 losse vluchten waarvan 1 voor 2 maanden ook al 2100,= als je dan een pousada erbij zou nemen ben je dat wel kwijt.MAAR wij wilden geen accomodatie dus moesten wij 1 week pousada nemen en de rest afkopen en dat kwam op +- 5000,= euro,kan er ook niets aan doen.Er was geen rechtstreekse charter te boeken, er werd wel steeds gezegt dat ze er kwamen maar ook pas in December en dat risico kunnen wij niet nemen en….wij hoeven geen accomodatie wij hebben daar familie wonen.

    groetjes