Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wat is de gemiddelde prijs voor een overnachting in een pousada?

  • Sanne

    OI gente!

    Ik ben benieuwd wat ongeveer de gemiddelde prijs is voor een overnachting in een pousada.

    Het hoeft niet een luxe te zijn.

    Ik heb al een hoop site's bezocht die ook op de porto seguro pagina staan, maar bij geen enkele staat een prijs vermeld..

    Alvast bedankt..

    gr. Sanne

    ps: als iemand een aanrader heeft..??

  • Danielle

    Hoi, dat is zo verschillend het ligt eraan waar en wanneer en wat je aan luxe wilt,als je een mailtje schrijft aan Brazil Travel gericht aan Ton van Creyl en hem vraagt je enkele accomodaties/prijzen toe te sturen dan zit je goed,hij is eerlijk en goedkoop. Je zou ook in Arraial DÁjuda kunnen verblijven,dat is even met het bootje over en 10 min in een busje (heel goedkoop) daar vindt je de meest uiteenlopende pousada's en het is er heeeel gezellig en van alles wat,eten drinken en het strand.Als je wilt kan ik even naar Brazilie mailen(familie) en vragen of ze wat willen uitzoeken voor je,maar dan moet ik wel weten wat waar en wanneer.

    Groetjes

  • Sanne

    Geweldig Danielle!

    Het is voor 1 a 2 weken ( 10 dagen ongeveer?) in Juli of begin augustus volgend jaar. Het hoeft niet luxe te zijn, want we willen juist lekker veel zien, en niet de hele tijd in het huisje blijven!

    We zijn met 5 personen, 2 x een quarto casal en 1 apart voor 1 persoon.

    Jij hebt er familie wonen?

    Dan kan je zeker een hoop vertellen over hoe het is? Ik heb al veel op het internet gezocht en het lijkt me echt fantastisch!

    We willen ook graag een stukje ‘oerwoud’ zien, indianendorpjes, snorkelen enz.

    Mijn verloofde is Braziliaans en ik ben zelf ook helemaal gek van Brasil. Volgend jaar komt hij in Nederland wonen, dus vandaar nog een mooie vakantie in Brasil, waar we onze ouders kunnen laten zien waar ik het nou steeds over heb.. haha

    Ik ben benieuwd naar je mail, als je nog goede ideeen hebt, hoor ik ze graag van je!

    groetjes, Sanne

    ps: woon je nu zelf ik Nederland?

  • Danielle

    Hi Sanne als ik begin over Porto dan zit je vanavond nog te lezen,wij wonen hier ,maar kind daar met 1 op komst.

    Ik heb wel een aanrader voor je,vanaf december gaan er verschillende mensen rechtstreeks op Porto vliegen en bieden dan een all-in pakket aan,dat is VEEEEL goedkoper,vooral in de tijd dat jullie willen gaan,er zijn nu al bij diverse reisbureaus nieuwe gidsen uit,ik keek net even in de Neckermann gids maar daar gaan de prijzen tot maart 2004,ga even naar een reisbureau en haal een stapel gidsen.Wat jij wilt doen/zien is ontiegelijk leuk,Indianen geweldig,snorkelen dan ga je met grote boot mee spring je ergens midden in zee van boot af en zwem je naar stukje waar je kunt staan en snorkelen helemaal te gek,aanrader is naar het plaatsje Trancoso te gaan , een oud hippie dorp,echt gezellig en kleurrijk,en vandaar ga je naar de meest gave stranden(meestal verlaten),je ziet ik kan echt lyrisch worden.Je verloofde zal zijn land volgend jaar wel missen he?mijn schoondochter hield het hier niet uit,vooral de mentaliteit viel haar tegen.Heel leuk dat je je ouders van alles laat zien,het is moeilijk om ouders uit te leggenover wat en hoe, en zo zullen ze ooit begrijpen dat jij daar gaat wonen hahaha.Ik wil best verder maar dit is volgens mij niet de juiste plek,ik neem erg veel ruimte in. Als ik iets voor je kan doen zeg je het maar.

    groetjes

  • Sanne

    hihi ik wil ook nog wel het 1 en ander vertellen, maar misschien kunnen we dan beter mailen?

    Kan ik dat hier zo opzetten, ik heb zitten zoeken, maar weet niet waar ik die van jouw kan vinden.

    We gaan niet rechtsstreeks naar P.S omdat mijn verloofde zelf uit Rio komt, en nu in Juiz de Fora woont, willen we dat ook allemaal laten zien, we gaan namelijk een maand in totaal!

    beijao, Sanne

  • Danielle

    Hoi Ik weet niet hoe dat moet en ik ga zeker niet hier mijn e-mail adres geven en ook hier mijn tel nr niet geven? vraag aan Rob de moderator van deze pagina hoe dat moet,moet je hem aanklikken en een p.b.tje sturen over hoe en wat,Ik hoor het wel van je en dan kunnen we doorkleppen okay?

    adeus

  • Danielle

    Sanne ik heb het door,je moet op mijn naam klikken en dan kan je een mail schrijven,ik probeerde het bij jou en zag het dus……..

    De naam die staat bij auteur links bovenaan

    Byeeeee

  • Danielle

    Heb je al een mail gestuurd via je hotmail.

  • Sanne

    Hi Danielle,

    Ik heb geen mail van je gehad hoor..

    Ik denk dat ik al weet waar t aan ligt..heb je wel een laag streepje ( underscore) gebruikt?

    Ik wacht af!

    groetjes,Sanne

  • Danielle

    Moet er tussen die 2 namen een streepje?anders zou ik niet weten waar ik die moet zetten.??? vond het al gek dat je niet reageerde.