Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

"rechtstreekse" vluchten

  • Tom

    Dit winterseizoen gaat Air Holland voor oa Arke vliegen naar Salvador en Porto Seguro.

    Het betreft een vlucht die een tussenstop zal maken in Salvador waarna doorgevlogen wordt naar Porto Seguro.

    Kijk maar eens op deze site voor meer details en info over pakketreizen incl vlucht en accomodatie in Porto Seguro of Arraial d'Ajuda.

    http://www.internet-reizen.nl/land/brazilie

    Zal mezelf even voorstellen hier.

    Ben Tom en ben twee keer eerder naar Brazilie geweest.

    De eerste keer in een van de eerste reizen naar Fortaleza en daar een week rondreis gedaan en weekje strand/stad. Onder andere voetbalwedstrijd bezocht.

    Tweede keer naar Bahia geweest en daar een rondreis gemaakt vanuit Salvador de sertao in naar het noorden en langs Chapada Diamantina terug langs de kust naar Salvador.

    Bedoeling was om deze keer soort fly-drive te doen maar kwam aanbieding tegen voor pousada te Arraial waar mijn vrouw en ik gebruik van maken voor een vakantie in februari.

    Ben sinds de eerste vakantie Brazilie zoals de meesten verliefd geworden op het land en de mensen en volg cursus portugees.

    groeten

    Tom

  • Jan

    Tom,

    Fijn dat je Neckermaan noemt maar Brazil International gaat per 23 december op Porto Seguro vliegen samen met Sunrise. Dit hebben zij al twee maanden geleden aangekondigd.

    Jan

  • Anouk

    Hallo Jan,

    Hoe weet je dat Brazil Int. en Sunrise op Porto Seguro gaan vliegen? Ik kan er namelijk nergens iets over terug vinden. Weet je ook welke dagen ze gaan vliegen en hoe ik kan boeken?

    Gr.

    Anouk

  • Jan

    Hoi Anouk,

    De brochure van Sunrise moet volgens mij eind deze week bij de reisburo's liggen en Brazil International eind september. Ik weet dit omdat een kennis van mij bij Sunrise werkt.

    Persoonlijk vind ik Porto Seguro super !!! Ik was vorig jaar me een lambada-dansgroep in Porto Seguro ( overigens komt de lambada uit Porto Seguro ).

    De vluchten worden op dinsdagen uitgevoerd met Varig/Rotatur nonstop Amsterdam Porto Seguro en op de terugweg een stop in Natal.

    Je kunt ook Brazil International bellen voor een brochure : 020-577.53.00

    Succes,

    Jan

  • Anouk

    Hoi Jan,

    Bedankt voor je reactie.

    Ik had al gehoord ja dat Varig op dinsdag gaat vliegen, er is alleen nog nergens iets te vinden over prijzen en hoe je kunt boeken. Ook niet op de site van Sunrise en Brazil International. Ik wil namelijk met kerst en oud en nieuw naar Porto Seguro, maar alle vluchten zijn rond die periode al vol, dus is m'n enige hoop nog met Varig, al zullen die wel snel volgeboekt zijn voor deze periode, dus wil er snel bij zijn.

    Wanneer komen die reisgidsen precies uit en is alles dan ook te vinden op de site van Sunrise, want ik ga donderdag voor 1 1/2 week naar Porto Seguro, dus ben bang dat ik te laat ben als ik terug kom en dan pas de reisgids kan halen.

    Bij Brazil International wisten ze nog van niks. Weet die kennis van jou soms meer?

    Alvast bedankt

    Anouk

  • Els

    Hoi Anouk,

    Het lijkt mij sterk dat ook Sunrise op Porto Seguro gaat vliegen.

    Arke/Neckermann starten definitief eind november met operatie Salvador/Porto Seguro en het lijkt mij nou niet in de recessie waar we nu inzitten dat twee Nederlandse toeroperators het risico te gaan nemen om op een relatief kleine bestemming gaan vliegen.

    Anders had het allang op hun website gestaan.

    Ik weet wel dat er plannen waren, maar als ze verstandig zijn wat ze ongetweifeld zijn zullen ze hun vingers niet branden en elkaar niet kapot beconcureren.

    Bovendien zul je merken dat in ons hoogseizoen, de maanden juli en augustus het weer in Porto Seguro nou niet bepaald florisant is.

    Dit jaar was het ronduit slecht te noemen met heel veel regen en relatief lage temperaturen. Er komen in die maanden veel “pool” depressies uit het zuiden opzetten. Ik heb daar vorige jaar in september een week nonstop regen gehad.

    Er wordt dus niet door Sunrise gevlogen anders ben ik heel erg blij verrast.

    Els

  • Karen

    Anouk,wij gaan 24 december met Varig,alles zat bijna vol ik heb toen contact opgenomen met Ivon van Casa Travel als er ergens nog een plaatsje te vinden is,dan kan zij het,reken wel dat het behoorlijk prijzig is in die periode.Hoop je hiermee te hebben geholpen.

    Ben ook bij diverse reis bureaus geweest om even te checken dat wat diverse mensen beloofd hadden (rechtstreeks met Spanje prijzen)al bekend was.Nee alleen de folder van Neckermann was uit maar daar waren ze ook heel vaag over.Ik zou niet te lang wachtten met boeken.

    Groetjes

  • Rob

    Hoi ,

    Sunrise gaat ook op Porto Seguro vliegen.

    Groet,

    Rob

  • wierdeau

    Verrasing voor Els,

    net bij het reisburo de nieuwe gids voor Brazilie gehaald van Sunrise. Inclusief Porto Seguro en goedkoper dan Neckerman!!

    Ik ben blij verrast :)