Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Saint Tropez Hotel Arraial d'Ajuda

  • Rob

    Wie kan mij wat vertellen over Arraial d'Ajuda en in het bijzonder over het hotel Siant Tropez daar. Nog leuke tips we gaan er op 23-11 na een rondreis heen.

  • karen

    Ik zal het vanavond op de chat even voor je vragen.

  • Rob

    Leuk dank je

  • karen

    Hoi Rob,dit heb ik letterlijk doorgekregen:

    Hotel Saint Tropez is gebouwd door een Fransman,het ligt net buiten Arraial aan het strand PITINGA erg mooi strand,je hebt soms lawaai van het strandtentje (ligt eraan wanneer je er bent) je hebt wel een auto nodig om in Arraial te komen,je moet een bosweg door.Het hotel is erg geschikt voor mensen die van lange strandwandelingen en bos wandelingen houden.Er is wel openbaar vervoer ( combi busjes) MAAR die rijden ERG onregelmatig of helemaal niet. Een taxi naar Arraial kost 10 reais.

    Het hotel is goed en zeker een aanrader als je van bovenstaande houdt.

    Hoop dat ik je hiermee heb geholpen,

    Groetjes Karen

    p.s. Als je met je vrouw/vriendin gaat is het niet wenselijk als zij alleen door het bos loopt,wegens een verkrachting 2 jaar geleden.(dit niet om je bang te maken hoor,er is verder nooit meer iets gebeurt, maar ik geef door wat ik kreeg)