Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Busreis naar Rio vanuit Porto Seguro

  • Liana

    Hoi, kan iemand ons helpen? Wij willen in Arraial d'Ajuda voor twee weken te verblijven en tussen door naar Rio met de bus reizen. Wij willen ook een paar tussen stoppen maken onderweg daar naar toe. Heeft iemand daar ervaring mee, is dat wel aangeraden? Wij weten dat met vliegtuig het makkelijker te doen is, maar dat is boven onze budget. Kan iemand trouwens een leuke pousada in Arraial d'Ajuda aanraden? Wij horen het graag.

    Groetjes, Paul en Liana

  • Karen

    Als jullie in deze tijd naar Arraial gaan heb je ze voor het uitzoeken.Sorry kan niets vertellen over bus reis.

  • karin

    afstand is plm. 1300 km

  • Tom

    Hallo

    Hier een linkje naar een informatie pagina over Porto Seguro.

    Staat ook een link naar een website van een busmaatschappij die op Rio rijdt.

    Afstand is 1120 km.

    http://www.cidadeshistoricas.art.br/portoseguro/ps_inf_p.htm

    Tom

  • Tom

    Kijk maar eens op deze site voor pousada's:

    http://www.portonet.com.br/

    Reisboeken als Footprint Brazil of Lonely Planet geven veel informatie over pousada's in bepaalde plaatsen en busverbindingen.

    Tom

  • Bert

    Hoi Liana,

    Er vertrekken dagelijks comfortabele bussen (Águia Branca) vanuit Porto Seguro naar Rio. De reis duurt ongeveer 17 à 18 uur. Je kunt ook een bus naar Vitória pakken, de hoofdstad van de staat Espirito Santo. Vandaar kun je weer verder afzakken tot Campos, dat ligt geloof ik al in de staat Rio de Janeiro. Vandaar kun je verder naar Rio. Ik weet niet of deze steden echt de moeite waard zijn, want ik ken ze niet.

    Groet,

    Bert

  • Sanne

    Hai Bert,

    Ik was benieuwd of jij wist hoeveel een enkeltje kost, met de bus van Porto Seguro naar Rio de Janeiro.

    Rijden die bussen rechtstreeks?

    Weet jij toevallig ook of er bussen vanuit Juiz de Fora (MG) naar Porto Seguro rijden> Of waar ik dat kan vinden?

    alvast bedankt!

    groetjes, Sanne

  • Tom

    Kijk voor de prijs op de link zoals door mij aangegeven.

    Dacht iets van 120 R$.

    Vertrekken bijna iedere dag rond 17.00 uur naar Rio rechtstreeks.

    Kijk maar op de link voor alle info.

    Voor andere bus diensten kan je het beste de plaats + onibus in een zoekmachine als google.com intypen.

    Tom