Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

post

  • tam

    ik heb even een kleine vraag: kan iemand mij vertellen hoe lang de post erover doet van nederland naar brasilie? En hoe ik kan zorgen dat mijn post goed aankomt?

  • anja

    Hallo,

    Misschien een hele rare vraag maar bent u ook rond de carnaval in Porto Seguro geweest ? En gaat het om post voor Johnny?

    Ik vraag dit omdat ik zelf op zoek ben naar de personen die ons in contact hebben gebracht met Johnny.

    Groetjes Anja

  • Paul

    De post duurt ongeveer 2 weken.

  • Hans

    Soms komt het aan, soms komt het niet aan………

  • tam

    ben idd met carnaval geweest maar helaas is de post niet voor johnny…………veel succes met je zoektocht naar hem. Verder weet ik dat de post soms niet aankomt we hebben al een keer een brief na een half jaar terug gekregen en die brief was geopend. Maar wat kan je nou het beste doen je brief zo goed mogelijk aan te laten komen? Of moet je gewoon geluk hebben?

  • Hans

    Met Federal Express (FedEx) versturen…. kost ongeveer 150 euro. Niet zo snel een optie dus. Maar die garanderen wel dat het aankomt.

  • Mico Leão

    Is dat de post ongeveer 3 weken kan duren voordat het aankomt. Meestal komt de post heus wel aan. Gewoon aangetekend versturen normaal en er is niks aan het handje. Ik heb wel een ringen en dergelijke verstuurd en die zijn allemaal aangekomen toen mijn vrouw nog in Brazilië woonde. Niks UPS of Federal Express etc etc. want het is te duur en nergens voor nodig.

  • Sandra

    Hartelijk dank voor alle reacties. 31 maart is mijn brief verstuurd. Helaas nog niet aangekomen……….

    Sandra

  • Mico Leão

    Tis een optie maar niet nodig. Ik heb ruim ervaring met het vesturen van pakketjes en brieven naar Brazilië en je kan gewoon aangetekend sturen via TPG post bij het postkantoor. Ik heb al velenmalen pakketjes gestuurd ( tot en met zilveren ringen aan toe ) en die zijn allemaal netjes aangekomen. Sterker nog ik heb zelfs geld gestuurd wat een risico is. Maar met een beetje handigheid lukt het je wel en zelfs de Reais die ik toen verstuurd had is in zijn geheel aangekomen. Fed Express, UPS, TNT etc etc is onzin en zou ik nooit aanraden. Te duur en nergens voor nodig.

  • Stella

    It's about time smeoone wrote about this.