Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stringbikini's en havaianas?

  • Paul

    Die haas op de fiets zegt mij even niets.

    Is dat de plek waar ze ook softijs verkopen? Vlakbij het cartorio? Daar in de buurt moet je het zoeken…

    Of anders: als je met je rug naar de zee staat en met je gezicht naar de Passarela , ongeveer 2 straten daarachter.

    Een idee?

  • Maria

    Oke, leuk! Heb even gekeken op die website, die sokken wi lik ook proberen! :) Kan je die gewoon in Arraial kopen? Of zie je ze maar heel weinig? Het proberen waard! :)

    Wat is precies een brasiliaanse bikini?

  • Ineke

    De sokken heb ik niet gezien in januari!! maar volgens mij zijn die pas te koop?

    Een braziliaanse bikini is een gewone bikini alleen is het broekje kleiner tussen een string en een normaal broekje in. In allemaal leuke en vrolijke kleurtjes.

    De dikkere braziliaanse vrouwen lopen ook allemaal met zo een broekje, dus je hoeft er geen dunne den voor te zijn.

  • Sandra

    Een idee??? Euh ….. ha ha

    Ken je het restaurant Pastamore? Is het daar vlakbij gelegen?

    Sandra

    ps misschien makkelijker via de persoonlijke mail? Sandra_de_kort@hotmail.com

  • Maria

    Haha oke, nou dan moet ik daar dus maar eens gaan kijken voor een nieuwe bikini :)

    Denk dat die sokken al wel een tijdje bestaan, misschien zijn ze niet te koop in Arraial? Lopen ze daar 's avonds ook gewoon op teenslippertjes dan?

    Ineke schreef:

    >

    > De sokken heb ik niet gezien in januari!! maar volgens mij

    > zijn die pas te koop?

    > Een braziliaanse bikini is een gewone bikini alleen is het

    > broekje kleiner tussen een string en een normaal broekje in.

    > In allemaal leuke en vrolijke kleurtjes.

    > De dikkere braziliaanse vrouwen lopen ook allemaal met zo een

    > broekje, dus je hoeft er geen dunne den voor te zijn.

  • Ineke

    Ja, de meeste lopen op slippers…………. ook in de avond.

    De temparatuur is in het algemeen s,avonds lekker zwoel.

    De meeste mensen lopen daar ook in korte broek,shirt en natuurlijk “slippers”

    Meer heb je eigenlijk niet nodig.

  • Maria

    Hm, wat voor temperatuur is het daar dan over het algemeen in de avond? Ik heb zelf vaak last van koude voeten als ik 's avonds op teenslippers loop, dus vandaar dat die sokken me wel handig leken :)

    Ineke schreef:

    >

    > Ja, de meeste lopen op slippers…………. ook in de avond.

    > De temparatuur is in het algemeen s,avonds lekker zwoel.

    > De meeste mensen lopen daar ook in korte broek,shirt en

    > natuurlijk “slippers”

    > Meer heb je eigenlijk niet nodig.

  • Stephanie

    Ik heb ook erg snel last van koude voeten, maar afgelopen januari tijdens onze vakantie in Arraial had ik daar totaal geen last van. Het is daar zomer en 's avonds heerlijk warm. De eerste avond twijfelden we of we een dunne lange broek of een korte broek aan zouden doen tijdens het buiten eten. We kozen voor een lange en dat was gelijk de laatste keer. Het was veel te warm. Geen enkele keer meer een lange broek aan gehad, alleen nog korte broeken en een shirtje. Dat is meer dan voldoende. Als ik er nu aan denk hoe het daar voelde dan verlang ik daar meteen weer naar terug. Dus ik zou zeggen: laat maar mooi thuis die sokken, ze zijn echt overbodig!

  • Maria

    Haha oke! Nou ja, ik heb toch die sokken hier niet, dan zou ik ze daar in Arraial moeten kopen!

    Stephanie schreef:

    >

    > Ik heb ook erg snel last van koude voeten, maar afgelopen

    > januari tijdens onze vakantie in Arraial had ik daar totaal

    > geen last van. Het is daar zomer en 's avonds heerlijk warm.

    > De eerste avond twijfelden we of we een dunne lange broek of

    > een korte broek aan zouden doen tijdens het buiten eten. We

    > kozen voor een lange en dat was gelijk de laatste keer. Het

    > was veel te warm. Geen enkele keer meer een lange broek aan

    > gehad, alleen nog korte broeken en een shirtje. Dat is meer

    > dan voldoende. Als ik er nu aan denk hoe het daar voelde dan

    > verlang ik daar meteen weer naar terug. Dus ik zou zeggen:

    > laat maar mooi thuis die sokken, ze zijn echt overbodig!

  • Ineke

    Wanneer ga je naar Brazilie, en naar welke pousada/hotel?

    Zelf zijn we twee keer in Arraial geweest en hebben het erg naar ons zin gehad.

    We gaan nu naar Pipa in januari 2007, en hopen dat het een beetje vergelijkbaar is met Arraial.