Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Weet iemand al meer van ArkeFly??

  • Sandra

    ik mag hopen dat het als grapje bedoeld is inderdaad …………. !!!

    Fijn te horen, dat ze gaan vliegen.

    Sandra

  • erik

    slecht nieuws voor alle porto seguro / arraial gangers !!!!

    ik heb een email van arke ontvangen, waarin staat, dat met arke fly aankomende zomer definitief niet naar porto seguro wordt gevlogen, ook niet via een aansluitende binnenlandse vlucht !!

  • angel

    wie kan ons hier meer over vertellen…………………………..!!!!!!!!!!!

  • Sandra

    Dit zeggen ze toch ieder jaar ……… meestal krijg je pas duidelijkheid medio augustus.

    Sandra

  • erik

    Ben ik dan de enige pousada eigenaar in arraial , die officieel bericht heeft gekregen van arke dat ze deze zomer definitief niet op porto seguro vliegen, ook niet via via !!, of zijn er nog meer eigenaren van een pousada die dit van arke te horen hebben gekregen ????? , ik hoor het graag !

  • angel

    nou ik ben zeer, zeer benieuwd wat het dan gaat worden van de winter…………we zullen het snel weten want binnenkort (augustus) zullen de wintergidsen wel weer uitkomen!! Maar hier op het prikbord komen we er niet echt uit ………..de ene keer word er nl gezegd dat het definitief dat ze er wel heen gaan, vervolgens weer niet………..dus wie of wat moeten we nou geloven???

    en erik ben jij dezelfde die een maandje geleden eerst de bevestiging van arke had dat ze wel kwamen als de erik die nu te horen heeft gekregen dat ze niet op porto seguro vliegen?

  • erik

    Dat klopt angel ! maar misschien ben ik de enige die de bevestiging van arke heb gehad via email !! daarom hoop ik wat van andere nederlandse pousada eigenaren te horen via deze site ! want die moeten ook deze mail gehad hebben.

  • Sandra

    Via andere wegen krijg ik gelukkig toch ook positief bericht en dat ArkeFly toch gaat vliegen. We wachten het geduldig af, voordat ze ons gek gaan maken met positieve en/of negatieve berichten……

    Sandra

  • mirjam

    Arkefly is definitief afgelopen op PS. Maar FlyBrazil, sunrise en bondgenoten zijn aan t onderzoeken of doorgaan toch mogelijk is.

    Zoek je ticket dus niet bij arkefly.nl, maar bij één van de anderen.

  • Paul

    Hoi Mirjam,

    Ik heb begrepen dat ze in ieder geval dit seizoen niet komen. (nov-mrt)?

    Maar definief niet meer??

    De rest heb ik wel zo begrepen (evt andere reisorganisaties, nog niet zeker)