Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vluchten naar PS

  • ramark

    Weet iemand of Arkefly (of een andere Ned. maatschappij) directe/indirecte vluchten heeft naar Porto? Dit onderwerp is eerder aan bod geweest, maar ik kan via de website van Arkefly niks vinden hierover.

    Alvast bedankt voor de moeite.

  • John

    Ik denk dat er weinig hoop is op vluchten in de toekomst met Arke Fly.

    Deze bestemming is als zonbestemming verkocht, honderden hebben zich door het overvloedig zonnig weer (maar niet heus) bekocht gevoeld en dit TUI laten weten. Waarschijnlijk durven ze niet meer zo goed…….

  • m

    braziltours

    suc6

  • Sponzzzo

    Ik heb het vermoeden dat er ook iets anders meespeelt.

    Brazilie is nu helemaal op de hoede wat betreft luchtverkeers veiligheid, dit na het ongeluk op vliegveld Congonhas/Sao Paulo vorige maand. De landingsbaan is daar een puinhoop en eigenlijk veel te kort.

    Het is al lang bekend dat de landingsbaan in PS ook eigenlijk te kort is voor Boeings uit Europa. Op dit prikbord al vaak aangehaald.

    Ik vraag me af, of de huidige (waardeloze) regering wel de moed heeft om met dat risico in PS door te gaan.

    Investeren in het vliegveld PS zie ik persoonlijk ook niet zo zitten, ze zijn er achter gekomen dat er wel andere prioriteiten zijn.

  • Arjan

    Ik heb begrepen van iemand die op schiphol werkt dat er vluchten naar Salvador komen en dat er met BRA wordt door gevlogen.

    Hopen maar

    Groet

    Arjan

  • angel

    hoi arjan,

    weet je toevallig ook vanaf wanneer dit gaat gebeuren?

  • Oswaldo

    Dit zou best wel eens kunnen.Deze kleine maatschappij vliegt nu ook internationaal op Lissabon, Madrid, Milaan en Bariloche. Deze vluchten gaan naar nu Recife, Rio, Sao Paulo. Ik zou zeggen hou het in de gaten op www.voebra.com.br (portugees)