Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vluchten naar porto seguro

  • dennis de boorder

    ik was dit weekend op een reclame feestje in Amsterdam en sprak daar een jongen die over 3 weken voor GoBest naar Porto Seguro vliegt om opnamen te maken voor het as seizoen,,,dus niet stressen,,jullie kunnen allemaal binnenkort weer vliegen.grtn

  • angel

    heb je mischien nog meer info hierover??

  • dennis de boorder

    alleen wat ik gehoord heb,,,,een reclame bureau heeft de opdracht gehad om voor GoBest opnamen te maken in PS,,,lijkt mij niet voor de kat zijn …

  • julius

    waarom met zijn allen naar porto seguro er zijn toch tientallen meer badplaatsen in brasil die nog wachten om ontdekt te worden

  • Hoekandatnou

    Heb je het wel goed verstaan?Go Best?of….

    dennis de boorder schreef:

    >

    > ik was dit weekend op een reclame feestje in Amsterdam en

    > sprak daar een jongen die over 3 weken voor GoBest naar Porto

    > Seguro vliegt om opnamen te maken voor het as seizoen,,,dus

    > niet stressen,,jullie kunnen allemaal binnenkort weer

    > vliegen.grtn

  • angel

    hoi go best is het dus niet……………………heb deze een mail gestuurd na het lezen van het bericht op het prikbord. Kreeg een mail terug dat ze niets aanbieden naar porto seguro dit seizoen!! Als het goed is word deze week bekend of fly brazil bestemming porto seguro gaan aanbieden, allemaal duimen dan maar!!!!!

  • dennis de boorder

    nou,,,ik weet zeker dat deze persoon mij vertelde dat hij naar PS zou vliegen om opnamen te maken voor het nieuwe seizoen,vergissen kan ik me in de maatschappij,niet in de boodschap..de groeten

  • Hoekandatnou

    ander type seizoen Dennis..

  • Sponzzzo

    Herhaling:

    Op rechtstreekse vluchten zou ik niet rekenen.

    De Boeings 767-300 van bijv ARKE hebben beladen een landings/start baan nodig van dik 2400 meter. PS heeft eentje van nog geen 2000 meter. Dus daarom moest men altijd via Salvador vliegen om er zoveel mogelijk mensen en gewicht uit zien te krijgen. Ondanks dat zijn er verschillende near misses geweest, dat het vliegtuig in PS doorschoot het gras in.

    Door het wanbeleid hier kneep men waarschijnlijk altijd een oogje dicht, maar nu er zoveel grote vliegtuig ongelukken zijn geweest in Brazilie, is dat afgelopen vrees ik.

    http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1525&i=6749&t=6684

  • Sandra

    Je verhaal klopt niet helemaal want toen wij dit jaar naar PS gingen zijn we eerst naar PS gevlogen en daarna zou hij terug naar Salvador vliegen om daar de mensen voor die plaats eruit te laten. Helaas vanwege het slechte weer moesten wij toch terug mee naar Salvador en zijn daar met z'n allen uitgestapt.

    Maar de route was toch eerst PS en daarna de mensen voor Salvador eruit.

    Sandra