Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vanaf heden NAAR PORTO / ARRAIAL

  • Goed nieuws brenger

    Als je naar Porto Seguro /Arraial d'Ajuda wilt ga je naar de site van flybrazil Porto Seguro wordt weer aangeboden.

  • Kim

    Volgens mij is dit geen goed nieuws brenger !! maar een …………….

    Gisteren een mailtje ontvangen van flybrasil, dat ze definitief niet gaan vliegen op Porto Seguro.

  • Kim

    Mijn excuses, staat inderdaad een reis op naar Porto seguro met ArkeFly

    Maar of het klopt weet ik niet? Heb een mailtje terug gestuurd naar flybrasil.

    Dit is wat ze aanbieden:PortoSeguro/Arraial / Brazilie Pousada Villa do Sol/Los Mandales **plus Dus afwachten maar weer.

  • Romarius

    Helaas ..kijk maar eens op de site van Arkefly…Natal en Fortaleza wel maar geen Porto Seguro !!

  • Toch echt geboekt

    Toch echt geboekt in november bij flybrazil.nl , je kan zelfs in oktober al.

  • Sandra

    en je gaat dan met een binnenlandse vlucht vanuit Natal of Fortaleza door naar Porto Seguro?

    Op de site bieden ze het namelijk wel “gemeen” aan, want daar vind je de prijs tot in Natal of Fortaleza!! Toch echt geboekt schreef:

    >

    > Toch echt geboekt in november bij flybrazil.nl , je kan zelfs

    > in oktober al.

  • Romarius

    Je hebt gelijk dat ze een reis aanbieden in Arraial maar Arkefly gaat tot Natal/Fortaleza…dan met Tam via Salvador naar PS…

  • Toch echt geboekt

    Hoi Sandra,

    Niets gemeen aan, de prijs is inclusief de binnenlandse vluchten. En godzijdank sluiten die nu aan, vorig jaar was je in deze combinatie 30 uur onderweg.Sandra schreef:

    >

    > en je gaat dan met een binnenlandse vlucht vanuit Natal of

    > Fortaleza door naar Porto Seguro?

    > Op de site bieden ze het namelijk wel “gemeen” aan, want daar

    > vind je de prijs tot in Natal of Fortaleza!! Toch echt

    > geboekt schreef:

    > >

    > > Toch echt geboekt in november bij flybrazil.nl , je kan zelfs

    > > in oktober al.

  • Sandra

    maar gisteren hebben ze telefonisch doorgegeven dat de prijs die je op internet ziet staan excl. de binnenlandse vlucht is.

    Mag ik vragen wat je hebt betaald dan??

  • Paul

    Als je naar de site gaat zie je dat je eerst naar Natal gaat, daar vermoedelijk overnacht. Vervolgens s nachts naar Salvador gaat met TAM en dan door naar Porto Seguro waar je heel vroeg in de ochtend aankomt.

    De prijzen zijn incl de belastingen maar ik kan niet duidelijk eruit opmaken of het incl de binnenlandse vluchten is.

    Andere oplossing: goedkoop retourtje regelen met bijv airberlin of via Brussel met Virgin naar Lissabon en dan rechstreeks naar PS!

    Info: paul@eventuris.com.br