Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

  • Mico

    Ahummm allemaal in winterslaap hier?

  • Kim

    Dat word vast een hele lange winterslaap?

    Zolang er geen rechtstreekse verbinding is naar porto haken veel mensen af.

    Ik ook ………………… mijn hoop is gevestigd op januari 2009!!

    Mijn twee weekjes vrij wil ik zoveel mogelijk benutten aan vakantie en niet aan reizen en wachten.

    Dus gaan we maar twee weken naar Ponta Negra.

    In ieder geval zon,zee,en strand na 9 uur vliegen.

  • Mico

    Ik heb gelukkig geen problemen. Volgend jaar Februari zijn mijn ega en ik weg naar Salvador. Met de TAP vliegen wij. Geen geouwehoer met charters enzo. Gewoon lijndienstje en lekker veel bagage meenemen ( two pices concept ) 64 kilo pp. Dus de twee jumbokoffers zullen wel volgeraken :D

  • Paul

    Vanaf 937 euro 2 weken in PS/Arraial rechstreeks vanaf Lissabon (excl bel) het hele jaar door. Mag je nog 32 kg ieder meenemen. (TAP/BRA) Ook losse vluchten

    paul@eventuris.com.br

  • julius

    hallo paul , aan wat voor prijs moet je denken bij een losse vlucht in jan. , febr. 2008

  • paul

    Januari, losse vlucht: 601 euro excl belastingen (144 en 69) en 20 euro reseveringskosten.

    Februari is met het carnaval uiteraard duurder: 200 euro per losse vlucht

  • Romarius

    Paul..een vlucht via Salvador naar PS is toch echt geen direkte vlucht waarvan de terugvlucht 14 uur op het vliegveld van Salvador is geen pretje….

  • Paul

    Hoe kom je tot die conclusie?

    Er wordt wel degelijk rechstreeks van Lissabon naar Porto Seguro gevlogen. Terug is er een tankstop in Salvador.

  • Bakero

    Goed werk Paul?

    Dus iedereen op naar Lissabon.

  • Ruud

    We hebben via Paul geboekt naar Arraial en via Keulen met Germanwings een vlucht naar Lissabon geboekt.We vertrekken dan een dagje eerder,met overnachting in Lissabon scheelt het veel t.o.v.Schiphol.