Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Portugees leren?

  • Certo Taalbureau

    Vanaf 3 maart 2008 starten er weer cursussen Portugees voor beginners en halfgevorderden in Nijmegen.

    De cursussen bestaan uit 15 lessen van twee uur. We werken in de les met een methode die gericht is op het Portugees van Brazilië. Spreekvaardigheid en grammatica staan centraal. Verder wordt ruime aandacht besteed aan de Braziliaanse cultuur. De lessen worden zoveel mogelijk in het Portugees gegeven. De groep bestaat uit minimaal 5 en maximaal 10 personen.

    Mail voor meer informatie naar: info@certo-taalbureau.nl (geef wel even aan voor welke cursus je informatie wil).

  • julius

    kunt u /jullie mij vertellen of er dag cursussen van b.v. een week aangeboden worden in braziliaans portugees , bij mij staat spreekvaardigheid op de eerste plaats , groeten julius

  • Certo Taalbureau

    Dagcursussen worden helaas niet verzorgd. Je kunt wel een groepscursus volgen of privéles in de avonduren.

    Margret van Beuningen

    Certo Taalbureau

  • julius

    bedankt voor het antwoord , ik heb jammer genoeg geen gelegenheid om over langere tijd een avondcursus te volgen , ik zoek een intensiv cursus van 1 - eventueel 2 weken achter elkaar , vriendelijke groet , julius

  • paul

    Hoi Julius,

    Woon je in de buurt van Amsterdam?

  • julius

    hallo paul , daar ik onderweg was zonder computer/laptop kon ik niet eerder antwoorden , ik woon niet in de buurt van amsterdam ,momenteel verblijf ik in duitsland en brasil . evengoed bedankt voor je reactie , ik neem aan dat er in amsterdam wel gelegenheid is voor een intensive cursus , groeten julius