Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Uitgaan in Porto Seguro

  • Marc

    Hallo,

    Wij gaan begin december of naar Natal of naar Porto Seguro.

    Mijn vraag is of er door de weeks voldoende te beleven valt in de avond/nacht of dat alles alleen in het weekend plaatsvindt.

    Bedankt,

    Gr

    Marc.

  • karen

    Marc, ik heb op vele vragen hier al antwoord gegeven,waaronder die van jou,het is altijd gezellig maar de drukte komt pas eind December opgang i.v.m. vakanties etc.

    In Arraial dÁjuda (dichtbij Porto) ook genoeg te zien/beleven .Voor het hevige nachtwerk denk ik dat je NU nog beter af bent in Natal,dat kennen wij verder niet,denk echter dat dat jammer genoeg ook volgend jaar te vinden is in Porto Seguro.

    Groetjes karen

  • Marc

    Bedankt voor de info.

    Hoe staat het echter met de oversteek tussen de twee plaatsen?

    Is die 24 uur beschikbaar?

    Gr,

    Marc

  • karen

    Overdag tot 01.00 uur(s'nachts) zodra de boot vol is,en dat is heel snel denk 5 -7 min, s'nachts 1x per uur,het tochtje duurt 8 minuten,je kan boven en beneden zitten en op de boot proberen ze je van alles te verkopen, heel lekker en gezellig,armbandjes,kokosnoot met melk ??? bah !!(weet niet hoe het heet) drinken,mais noem maar op. In het hoog seizoen December,is de boot stampvol met auto's met grote luidsprekers heerlijke muziek en dansende mensen op de auto's (watjes in je oren geadviseerd),zij gaan van het feesten in Porto naar verder feesten in Arraial.

    Groetjes karen