Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

met kleine kinderen naar P.S>

  • francoise

    Hallo,

    Wij willen volgend jaar in de eerste helft van mei met 2 kinderen van 5 en 6 jaar naar Porto Seguro.

    Heeft er iemand tips v.w.b. uitstapjes, hotel en wat voor klimaat heerst er dan?

    Weet verder iemand waar ik een 11 of 12 daagse reis hiernaar toe kan boeken, ik zie in de brochures alleen maar 9 of 16 daagse reizen.

    bvd

  • Esmiralda

    Hallo,

    Mijn vriend en ik hebben bij BMair reizen een reis geboekt, een losse ticket, losse transfer en los hotel verblijf. Je kunt dan zelf bepalen hoe lang je wilt blijven.

    Misschien kan ik je over 4 weken meer vertellen.. ons vliegtuig vertrekt morgen :).

  • karen

    Er is in de buurt van Porto seguro in Arraial d'Ajuda een heeeel groot waterpark met alles erop en eraan,het ligt aan hun leeftijd maar daar zullen zullen ze zich zeker vermaken.Je kan een dagje naar de Pataxo Indianen,op zondag kan je ook gratis hun dansen zien,deze doen zij voor hun “eigen mensen”om er voor te zorgen dat hun culturele achtergrond wordt doorgegeven en niet wordt vergeten door de jongeren,er zijn kraampjes en een museum, het ligt aan de zee.Verder is het strand een paradijs voor ze,vooral met eb,geef ze een snorkel en bril en dan kunnen ze tussen de rotsen,mooie vissen zien,het strand is ook prachtig voor kinderen en heel overzichtelijk om ze in de gaten te houden.Het ligt verder aan hun leeftijd en waar hun interesses liggen.

    Veel plezier.

  • frieda

    hoi.

    We gaan al jaren met onze 3 kinderen naar Porto Seguro. We verblijven altijd in een vrijstaand huis in een condominium aan het strand, van alle gemakken voorzien (restaurant, zwembad, bewaking, sportaccomodaties).

    Dit condminium is gelegen in Arraial DÁjuda, vlakbij het waterpark.

    Als je meer info wilt neem dan even contact met mij op.

    Abraços

    frieda