Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Fun in P.S. in November

  • Parick

    Hoi,

    Ik ga 2 Nov. naar P.S. en ben benieuwd wat er naast stranden, indianen,waterpark, dansen te doen is. De info in reisbrochures is erg nihil.

    Ik heb de laatste stoel (ga dus alleen) op de eerste rechtstreekse vlucht (AIR HOLLAND) erg impulsief geboekt. Niet voorbereid of niks dus. Binnen 10 minuten bsloot ik om naar Brasil (Porto Seguro) te gaan.

    Ik hoop op veel reacties en dus info. Het is toch wel uit te houden daar voor 3 weken, toch?????

    Alvast heel erg bedankt voor de moeite.

  • karen

    Duiken, snorkelen, boot trips, natuur reservaat, Trancoso= hippie plaats heel gezellig, wij houden het daar nog langer uit maar wat zoek je precies? neem de boot naar Arraial dÁjuda duurt maar paar minuten,busje naar het dorpje,lekker eten en drinken heel gezellig,auto huren( of buggy) naar de verlate stranden zoeken en kennis maken met de hele vriendelijke mensen daar.Verder kan ik niets bedenken wat je zoekt?Er staat op deze pagina al van alles beschreven.

    Je zal het echt te gek vinden,het mooie weer is net begonnen,huur echt een buggy voor een paar dagen en ga alles in de wijde omtrek af.Je zou ook naar Caraiva kunnen dat is ook een soort hippie dorp,geen electriciteit,behalve wat gemaakt wordt door eigen generatoren,geen auto's,je kan er met een boot komen ,even naar een travel agent in P.S. of met een jeep tocht,vreselijk hobbelig maar echt te gek, dan met bootje,je kan er overnachten echt rustig gezellig.

    Ik hoop dat er iets bij zit wat je leuk vindt.

    Groetjes karen

  • Parick

    Hoi Karen,

    Erg bedankt voor je reactie. Ik heb er nog meer zin in gekregen.

    Ik zal ze daar de groeten van je doen. Als je nog iets te binnen schiet, laat maar weten. Doei

  • karen

    Fijn dat ik je enthousiast kon maken,het is daar echt geweldig, als je gewoon rust wil is dat overal mogelijk ,als je avontuur wil ga je langs een tour-operator en boek je iets wat je leuk lijkt,de tours zijn NIET duur en ontzettend leuk,1 tip als je gaat duiken,pas dan op dat je van te voren geen vet ontbijt eet,gaat niet samen met de boot ! en als je naar het natuur reservaat gaat trek dan een LANGE broek aan,dit wordt er niet bij gezegt maar je wordt lek geprikt en is eigenlijk wel een must.Je kan je tours boeken bij Ton v. Creyl die zit t.o. Banco do Brasil naast een foto winkel,Nederlander die daar al jaren woont,vraag wel of er nog meer mensen met de tour mee gaan,wel zo gezellig.Er zijn 2 Indianen resorts waar je naar toe kunt,de Pataxo indianen moet je lekker in je eentje doen,de andere die je als tour boekt is ERG leerzaam,je krijgt van alles te zien en leert veel over hun leven van TOEN. Veel plezier wij moeten nog 77 nachtjes wachtten iekkkkkkkkkk.In Arraial d Ájuda kan je heerlijk eten, pizza ( heel anders dan hier OF Italie ) all you can eat voor 8 reais (mannen ) vrouwen 6. en aanrader als je wat meer uit wil geven BOINES AIRES,overheerlijk vlees uit Argentinie echt een restaurant waar je daarna WEER heen gaat.

    Wil je nog meer weten dan zie ik het wel.

    Groetjes en geniet het is echt GREAT daar.

    Groetjes

  • karen

    Parick was het ff vergeten,koop wel een anti-mug middel met DEET,het beste in een survival winkel daar is het wat sterker,hoef je pas tegen de schemer te gebruiken,en een goede sun-block,het is erg warm aan het worden,ook al wordt je snel bruin je verbrand levend als je je niet insmeert in het begin.Truien hoef je niet mee te nemen,s'avonds is het ook warm en soms heb je een opfrissend regen buitje,lekker doorlopen .Als je koraal riffen opgaat DOE SCHOENEN aan,de beste zijn van die Jezus stappers (sorry weet geen andere naam)ook bij de sport winkel,flip flappers daar kopen heel goedkoop,PAS OP voor die enge zee-egels die zitten verstopt als zwart hoopje tussen het koraal en vallen NIET OP,maar doen des te meer pijn als je erin stapt.

  • Bert

    Hoi Patrick,

    Je zult je geen moment vervelen, sterker nog, ik denk dat je starks zal balen dat je maar drie weken hebt!!

    Je moet,wat Karen al zei, contact opnemen met Ton van Creij. Je kunt dat nu al doen via zijn email: braziltravel@braziltravel.tur.br. Bereid je er maar op voor dat je moet gaan kiezen, want aan activiteiten geen gebrek!!

    groetjes en veel plezier!

    Bert

  • monica en sjon

    hallo patrick ! wat leuk zeg dat je ook naar brazillie gaat,wij gaan ook 2 november naar porto seguro met air holland, wij hebben er ook onwijs veel zin in,wij gaan 16 dagen en zijn dus wat aan het surfen op internet wat er zoal allemaal te doen is. groetjes monica en sjonBert schreef:

    >

    > Hoi Patrick,

    >

    > Je zult je geen moment vervelen, sterker nog, ik denk dat je

    > starks zal balen dat je maar drie weken hebt!!

    >

    > Je moet,wat Karen al zei, contact opnemen met Ton van Creij.

    > Je kunt dat nu al doen via zijn email:

    > braziltravel@braziltravel.tur.br. Bereid je er maar op voor

    > dat je moet gaan kiezen, want aan activiteiten geen gebrek!!

    >

    > groetjes en veel plezier!

    > Bert

  • Parick

    Hoi,

    IK heb er ook ontzettend veel zin in. Bedankt voor je reactie en tot 2 Nov.

    Groetjes

  • Renate

    Hoi Patrick,

    Ben jij Patrick Smit toevallig? De jongen die de kunstjes doet met zijn fiets?

    Wij gaan ook naar Brazil, Araial 'd Ajuda.

    Heel veel zin in.

    Veel plezier groetjes Renate

  • Parick

    Nee, ik kan wel fietsen maar daar houd het wel bij op. Doe jij ook aan kunstjes op je fiets dan? Ik ken hem toevallig wel via mijn werk. Gaat hij ook naar Brasil dan ?

    Over een week zitten we er, alleen the weatherforcast was RAINNNNNNN for monday !!!!!! Wanneer ga jij/jullie? veel plezierrrrrrrrrrr