Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Pinnen in Arraial...?

  • Marieke

    Hi!

    Ben net terug van een fantastische vakantie in Arraial!!!!

    Even een tip: pinnen is alleen mogelijk in Porto S. vlakbij de balsa (veerpond) ligt een pinautomaat.

    Groetjes

  • karen

    Nee hoor,bij de joodse bakker cq lunchroom,bij de bushaltes(kerkje).Mijn familie pint daar altijd,ze wonen daar.Of het moet sinds gisteren veranderd zijn, toen hebben we het er nog over gehad.

    Groetjes

  • karen

    Sorry, geweldig dat het zo goed was,wij moeten nog 69 nachtjes wachtten iekkkkkk,veel te lang.Heb je veel gedaan?Leuk als je zou vertellen hoe het was.

    Ben je georganiseerd gegaan of met een lijnvlucht?

    bye

  • Marieke

    Die pinautomaat deed het niet.

    Ik ben met TAP air via Lissabon-Salvador gegaan. Ik heb mijn vakantie met werk gecombineerd. Ben veel op huizenjacht geweest. Ik liep overal met een chronische glimlach van te genieten, de vriendelijke mensen, de sfeer; het hele plaatje klopt!!!

    Gaaf!

    Groetjes

  • karen

    Hoi,ik lees het al,jij bent dus ook besmet met het Arriail virus,geweldig he! ja de mensen zijn daar erg aardig en het is helemaal een onvergetelijk plaatsje,eigenlijk alles daar. Dat de pin het niet deed hebben wij ook meegemaakt maar dat had te maken met de bijvulling,wij zijn ons wezenloos geschrokken verleden jaar,een gepantserde auto, 8 mannen met karabijnen o.i.d. en dan duurde het heel lang voor ze e.a. weer in orde hadden,staat die andere pin bij die snack kar bij de balsa?E.a. zal wel snel weer werken.Tof dat je op huizenjacht bent geweest,iets gevonden?Ga je emigreren of een jaartje werken? Zowiezo zal je een geweldige tijd hebben,spreek je de taal al?ik vond ze erg behulpzaam in Arriail en geduldig als je ergens moeite met een woord had,ach het is gewoon echt zo,als je er geweest bent,wil je NOOIT meer terug! maar helaas.

    Groetjes

  • Marieke

    Ik ga gewoon een jaartje in Arraial wonen. En een huis heb ik ook gevonden! Ontzettend mooi, in de iets nieuwere zone Panoramica. De naam zegt het al, een ontzettend gaaf uitzicht over de baai, en maar 8min.(ik heb ze geteld!) met de auto vanaf de balsa. De mensen zijn inderdaad erg behulpzaam, maar ook (positief) onbetrouwbaar; afspraken worden niet nagekomen, ze komen gewoon niet opdagen! Heeft ook z´n charme, niet? Alles gaat 10x langzamer, maar je bent en je voelt je ook 100x relaxter! Overmorgen vertrek ik weer, maar blijf dan even in Salvador, ook ontzettend mooi!

  • karen

    Je hebt alles al goed door,geweldig van het huis en een goed besluit om eens ergens anders te wonen,VOORAL daar,ik moest mezelf helemaal herprogrammeren toen ik weer in Nederland was,je went snel aan het ritme daar,maar vooral hoe de mensen tegen je doen,mij viel heeeeel erg op hoe onverdraagzaam de mensen hier zijn,in de supermarkt etc,had het gekund dan was ik linea recta retour gegaan,maar nog even en ga ik er weer heen voor een paar maanden, kan echt niet meer wachtten.Heel veel plezier in salvador en ….misschien komen we elkaar nog eens tegen.Fijn jaar in Arriail,is het trouwens je eerste oud/nieuw daar? moet je naar het strand gaan echt te gek ! en iets wits aantrekken ! en….10 x over de golfjes springen dan komen je wensen uit ! of dat zo is?maakt niet uit als je maar lol hebt toch?.

    Doei

  • Marieke

    Ik kom al heel wat jaren in Brazilie, ik was voornamelijk in Rio. Maar ik ben van de Bahiaanse cultuur gaan houden!

    Ja tof dat oud&nieuw! Het wordt de 1e keer in Arraial! Ben erg benieuwd en ik zal 10X over de golfjes springen!!!

  • karen

    Morgen ga je he? een hele fijne reis en een geweldig verblijf in het meest geweldige land. groetjes Karen