Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hotel Santa Fe

  • Rob

    Hallo

    Wij gaan 2 nov naar hotel Santa Fe kan iemand mij iets vertellen over dit hotel de ligging en de directe omgeving??? Ook zou ik graag iets meer te weten willen komen over hoe ik de omgeving in 16 dagen goed kan bekijken en evt. zelf eropuit kunnen trekken met ee jeep of zoiets graag reactie

  • Marja

    Hi Rob!

    Perfect! Santa Fe.

    Maar 20 kamers, heel erg gezellig, en hardstikke nieuw!

    Je steekt de straat even over en je bent aan het mooie zandstrand van Arraial!

    De kunstenaars hebben zich goed kunnen uitleven in Santa Fe, je zult het wel zien!

    Ontzettend mooi!

    Wat die jeep of zoiets betreft, doe eerst maar gewoon ´n excursie ofzo naar bv. Cabraila (mooie rivierbeddingen met magroven en modderbaden) of Trancoso of Monte Pascoal… Dan kun je er altijd nog met ´n jeep op uittrekken (je nl. altijd een vrij hoog eigen risico dat niet afkoopbaar is)…

    Je gaat genieten!!!!!!!!

  • Hans B

    Hallo Rob,

    Ik heb daar vorig jaar gezeten en ik vond het er erg vies.

    Het eten was niet zo lekker, ik ben er een week ziek van geweest.

    En het weer was slecht in november, je zou beter in april kunnen gaan.

    Succes daar.

    Groet Hans

  • Marja

    Het hotel heeft niet eens een restaurant…….. Alleen maar een gloednieuwe sushi bar…. Het hotel is ook pas nieuw…

    Volgens mij vergis je je Hans B, ook wat het weer aangaat, het is hier al 15 dgn. prachtweer!!!!!