Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

14 dgn Porto Seguro tekort??

  • Floris

    Hoor erg goede verhalen en raak erg geinteresseerd in Porto Seguro!!!

    wij kunnen 16 dgn gaan v/a 14 dec; kan iemand mij vertellen of dit ook de moeite waard is voor 14 dgn met eventueel trip naar Rio of beter andere keer en dan langer!?

    dank voor info!

    grtz floris

  • karen

    Wij waren verleden jaar(December) eerst naar Rio gegaan,hebben daar een bus sightseeing tour genomen,en een paar belangrijke dingen gezien,toen 1 maand Arriail en op de terug weg met een taxi nogmaals de dingen gezien in Rio die wij toen vanwege slecht weer niet konden zien.Ik zou 2 weken te kort vinden maarrrrrrrr…..dat vindt ik zowieso als je naar Brasil gaat. Er is in Rio veel te zien en als je het qua weer net even slecht hebt dan mis je veel.

    Kerst/Oud en nieuw doorbrengen in Arriail is FANTASTISCH, je zal het nooit meer vergeten,zo'n sfeer vindt je nergens anders maar wij hebben het “virus” en dan wil je er altijd zijn.

    greeeeetz

  • Marja

    Karen, je bent een van de ´velen`…. Meerdere NL´s zijn besmet!!!!!!!!!

    Arraial, en ook PS zijn fantastisch! Super relaxed… de sfeer, de positieve energie…. Wie er eenmaal mee besmet raakt…. gaat er nooit meer weg!

  • henk

    HAHA,wat zijn we allemaal “ziek”he? dit is een ziekte die tenminste niet uitgeroeid hoeft te worden en waar geen pilletje tegen helpt, gelukkig !!!……………

  • karen

    Hoi Marja, het is gewoon komisch hoe opeens iedereen deze “besmettelijke”ziekte heeft,ben blij dat ik wat info heb kunnen doorgeven en iedereen zo enthousiast is,maar…… egoistisch gedacht is het ergens ook jammer,het was zo lekker rustig en je hoorde nooit een Nederlands woord om je heen,maarrrrrr nog egoistischer om het moois voor je te houden,hoorde van mijn familie dat de toeristen invasie echt begonnen is,wel fijn voor de lokale middenstand, hoop alleen dat het geen “broodje van kootje ” wordt iekkkkkkkk.

    Veel plezier en lekker genieten voor de 1x P.S. en Arriail gangers, maar bedenk wel eenmaal besmet is voor het leven !

    groetjes Karen

  • Floris

    Thnx for info/idee. kweet t, tis erg kort maar ben begin dit jaar al besmet geraakt met Brazil: alles ten zuiden van Rio… dus weet hoe t is.

    grtz

  • karen

    HEEEE Floris, dacht al dat je met de noorderzon vertrokken was,zeg waarom gaan jullie niet in Arraial zitten ,dat is oer gezellig en veel meer wind dan Port S.?Ik heb een zoon die daar woont die je evt verder kan helpen,laat maar weten.

    Nou van 1 besmette naar een andere Tot schrijfs doeiiiiiiiiiii