Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hotel informatie

  • Carla

    Beste allemaal ,kan iemand ons iets vertellen over hotel Ta Torre in P.S. ? Hoe is de ligging? Kun je in zee zwemmen of alleen maar zonnen aan het strand?Ligt dit hotel echt 10 km van het centrum? Wel wat veel vragen maar ik hoop toch voldoende antwoord te krijgen. Bedankt alvast voor de moeite.

    Carla

  • Tom

    Kijk voor alle info op dit linkje:

    http://www.latorreaparthotel.com.br/

    Volgens informatie inderdaad 10 minuten van P.S. vandaan.

    Op de foto's te zien direct aan een strand.

    Veel kijkplezier

    Tom

  • karen

    Hoi Carla,ben ik weer,het is een vrij nieuw hotel ben er niet binnen geweest.NATUURLIJK kan je in zee zwemmen,ik raad je wel aan om zee-schoentjes te kopen, er is koraal en verstopte zee-egels AU.Ik heb ze bij een outdoor shop gekocht je kan ook flip flops daar kopen heel goedkoop (plastic teen slippers) Een taxi naar centrum kost echt niets maar je kan ook lekker over het strand er naar toe wandelen genoeg te zien, er wordt op het strand veel gedanst en kan je lekker overal SUCO'S drinken,heerlijke verse vruchtendrankjes voor je neus bereid.je zal echt niet veel tijd bij je hotel doorbrengen dus over de afstand niet druk maken,moet je zowieso niet doen zonde ! lekker genieten van al dat moois en lieve mensen.

    Doeiiii

    p.s. Vergeet niet een HOGE factor zonne brand te kopen je verbrand levend! en tegen de avond je goed in te smeren met een anti mug middel met DEET,beiden ook verkrijgbaar bij outdoor shop,de verborgen plekjes,nek,enkels etc in smeren !

  • Carla

    Tom en Karen, hartelijk bedankt voor de informatie. Wij krijgen er nu echt heel veel zin in.Karen, zeeschoentjes hebben wij al gekocht(vele jaren geleden) ook heb ik al anti-muggespul in huis.Als beschermingsfactor heb ik fc 30 (3 flessen) en 2 flessen fc 15 en natuurlijk een goede after-sun want dat is zeker ook heel belangrijk.

    Wij hebben er zin in lekker 23 dgn genieten.

    groetjes Carla

  • karen

    Hoi Carla,

    Jij bent ook aangestoken,wanneer gaan jullie?

    In ieder geval hele fijne reis en HEEEEL VEEEL plezier en lekker genieten,weet zeker dat je nooit meer terug wil naar dit koude kikker land.

    Groetjes karen

  • Carla

    Hoi Karen, wij gaan 16 november en blijven 23 dagen dus volgens mij voldoende tijd om van alles te gaan bekijken.Voor ons is het een uitdaging om even naar de andere kant van de wereld een vakantie te gaan houden.Vele malen door amerika en canada getrokken, en gaan ieder jaar in juni naar bulgarije wat ook een heel mooi land is. Zoals jij veel infomatie doorgeeft op dit prikbord, zo doe ik dat op de bulgarije pagina.Het is altijd fijn als er mensen zijn die heel enthousiast over een land kunnen schrijven ik voel het als een sfeer maker voor mijn eigenvakantie

    Nogmaals bedankt.

    Carla

  • karen

    You are welcome,ben altijd bang dat ik teveel door draaf omdat ik “het ”virus heb,maar vindt het leuk om te doen want het is zo fantastisch daar. Hebben jullie trouwens een all-inn reis geboekt met hotel?anders raad ik je aan om in Arraial te gaan zitten daar staat veel meer wind !!!en is ook leuker hihihi.(als je hulp wilt dan hoor ik het wel)

    Nogmaals hele fijne reis en verblijf , wij nog 61 nachtjes .

    Laat als je terug bent even wat horen,ben erg benieuwd,heb ook gehoord dat het erg veranderd is allemaal,nu iedereen er rechtstreeks op vliegt,het was afgelopen Januari zo lekker stil iekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.

    Maar geniet maar lekker,ik lees het wel byeeeeeee

  • karen

    Carla zou je ook niet gebaat zijn om ENTOSORBINE EN NORIT mee tenemen?is maar een vraagje ik neem het ZEKER mee,heb het afgelopen keer allemaal opgesnoept hahahaha.

  • Carla

    Hoi Karen, uit ervaring neem ik altijd imodium en orisel (O.R.S.) mee. Drink alleen flessen water was veel mijn handen ook als ik onderweg ben, je hebt van die speciale flesjes voor onderweg.Ben altijd voorzichtig met rouw kost eten en vlees of vis moet goed doorgebakken zijn.Nu maar hopen dat ik geen last krijg he?

    Wel wil ik nog vragen wat wij voor kleine geschekjes mee kunnen nemen voor de mensen daar. Kan ik voor de straat kinderen iets van kleren meenemen?Moeten dat dan winter of zomer kleren zijn?Pennen is dat iets?

    Graag je antwoordt , bedankt Carla

  • karen

    Hoi ik weet niet wie je wat wil geven,ik had kleine delfts blauwe dingetjes in mijn koffer gestopt en later uitgedeeld aan mensen die ik ontmoet had en waar wij NU nog kontakt mee hebben.Ik zou geen kleren o.i.d. meenemen, wat bij mij gretig aftrek vond en dat was niet de bedoeling waren kleine handdoekjes,ik heb altijd een handdoekje om m'n nek of zo, zo'n kleintje van tweety etc met leuke kinder afbeelding ,nou die ben ik kwijt,aan een Indianen meisje,we hielden meteen van elkaar en…….huilen toen ik afscheid nam en heb haar toen maar de handdoekjes gegeven,kan er nog wel om huilen.Nee pennen niet, ik zou eigenlijk niets doen zoveel kinderen lopen daar niet rond hoor,ik begrijp je wel maar doe wat kleine dingen in je koffer en wie weet wie je ontmoet dan kan je bij afscheid iets geven,het was niet echt delfts blauw hoor maar….. en een klompje ,molen boertje en boerinnetje noem maar op.dat vinden mensen leuk .Verder hoeft echt niet,ben niet veel bedelaars tegen gekomen in Porto en in Arraial helemaal niet,daar bedelen ze alleen om een sigaret,nee die pakken ze hahaha,terwijl het (voor ons) niets kost. Goed van dat wassen etc neem altijd natte doekjes mee,voor als je naar een toilet moet er hangt niet vaak toilet papier vooral sávonds niet,je kan ze per stuk verpakking kopen.

    Goed zo? hahaha als je meer wilt weten…. ik heb altijd last van de darmen de eerste 2 weken,want je kan nog zo voorzichtig zijn je sla wordt ook met water gewassen en je moet er gewoon aan wennen.Ik neem NOOIT ijsblokjes sommige maken ze echt van mineraal water en laten dat ook zien dan is het o.k.Als je “HET ”hebt dan is veel cocos melk drinken en eten goed.Op elke hoek te kopen.

    Doeiiiii