Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

een paar vragen...

  • Lia

    Hallo iedereen,

    ik ben portugees en ik ga voor het eerste over 3 weken naar Porto Seguro. Nou heb ik ergens hier op de prikbord gelezen dat in Porto Seguro zelf, je geen strand hebt. Hoe zit het nou? Weet iemand dit?

    Wij gaan naar het Hotel La Torre, heeft iemand ervaring mee?

    Al informatie is welkom. alvast bedankt Lia.

  • karen

    Hoi, Porto Seguro ligt aan het strand,als je op de P.S. pagina gaat kijken zijn daar wel foto's (geloof ik) in ieder geval er is trand en je hebt er ook veel pousadas aan het strand.

    Hotel La Torre is al eerder over gesproken,als ik het tegen kom dan geef ik het door.Lees anders alle berichtjes na, dan kan je ook zien hoe iedereen er over denkt en wat je kan doen.

    groetjes

  • Ben Arendse

    Je hebt buiten het centrum van porto honderden kilometers strand. Maar je moet er wel met de bus of taxi heen. Het is ongeveer 10 min van het centrum. Ik woon zelf in Arraeal de Ajuda . Dat ligt aan porto , waar je met de pond de rivier over moet. Het is het aan bevelen waard om arraeal te bezoeken het strand en s,avonds.

    Groeten ben

  • karen

    Is dit een bekende Ben die met mijn zoon omgaat?

  • karen

    Ben,de meeste mensen lopen van de balsa naar de stranden van Porto om te feesten,ze hebben geen geld voor taxi's en zo ver is het toch niet?en het centrum is lang,als je uitgaat van waar de Banco do Brasil staat dan ben je er bijna!maar je hebt gelijk dat Arraial een betere wind heeft,het is intiemer en heeeel gezellig.

    Groetjes

  • Carla

    Hoi Lia, wanner ga jij naar hotel La Torre? Wij gaan 16 november naar dit hotel, wie weet kunnen wij daar elkaar ontmoeten.

    groetjes Carla

  • karen

    Heb even naar Arraial gebeld en jij bent het,leuk op deze manier,we zien elkaar over 61 nachtjes, fijne tijd in dit kikker-sneeuw land see you soon.

  • Girls from Mr Pasta

    Please our love come back !!!!!!!!!!!!!

    we miss you….

    have a save trip back home and COME back quik

    Big kisses

  • karen

    En het is zo lekker eten daar,allerlei pasta gerechten en nog veel meer,wordt vers bereid ,ook vlees gerechten, het restaurant is in Arraial ,ook een restaurant Buenos Aires,beetje duurder maar met vlees dat is zo heerlijk dat je er zeker terug gaat.

  • Lia

    Hoi Carla,

    9 november vliegen we naar Porto Seguro en wij blijven 15 dagen. Dus misschien komen wij elkaar daar tegen. Blijven jullie alleen daar of gaan jullie nog ergens naartoe? Wij zijn van plan om een paar dagen naar Salvador te gaan. Natuurlijk willen we ook Arraial en Trancoso bezoeken. wij hebben ontzettend veel zin in. Nog drie weekjes…Yuppie!!!!!!!!!!!