Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Huisje/ villa

  • Michel

    Karin,

    Van de zomer hebben we een villa gehuurd in het Noordoosten van Brazilie. Dit is ons uitstekend bevallen.

    Wat kost het ongeveer om een villa in Arraial of PS te huren?

    tot mails!!!!

    Ik hoop dat je website snel klaar is.

    ————————————-

    Trouwens jammer dat er altijd weer mensen zijn die de mening van andere mensen niet lijken te respecteren. We zijn allemaal anders en vinden gelukkig niet allemaal hetzelfde leuk. Dat zou de wereld wel heel erg saai maken. Er zijn echter wel andere manieren om duidelijk te maken hoe je over iets denkt.

    ————————————–

  • Michel

    Oh ja Dingo, als je er zo zeker van bent dat je niet ziek kunt worden van ijsblokjes die gemaakt zijn van vervuild leidingwater, dan zou ik zeggen doe de volgende test.

    Ga naar Brazilie (of je geliefde Thailand) , tap wat (vervuild) water uit een kraantje wat je ergens aan de kant van de weg ziet staan. Vries dit een dag in. En drink dit de volgende dag lekker op. Wie niet luisteren wil, moet maar voelen.

  • karen

    leuk dat je uitgeslapen bent ;-) !

    Mijn zoon weet er nu 1 misschien dat die in de zomer te huur is,ik zal je snel zijn mail adres doorgeven dan kun je met hem erover kleppen,jammer dat ik je adres niet kan zien anders had ik je even een p.b.tje gestuurd.Dat huis wat hij weet is op het strand dus uit je deur en zand voetjes krijgen,maar hij zal wel meerdere dingen weten,weet je al wanneer je gaat? en met hoeveel man?dan kan ik het vertellen als hij belt/of ik.

    Mijn web site is koppijn ,ik ben er niet zo goed in,eigenlijk helemaal niet ,morgen gaan we eraan zitten,we hebben de mooiste foto's (man lief is ook fotograaf dus….)

    Gelukkig dat je ook geen gedoe hier op deze pagina wil,maar D. ook niet hoor,hij is later aardig geweest,denk dat hij moe was,in ieder geval laten we het daar maar ophouden.

    Ik hoor van je,tot mails K.

  • karen

    Michel als je vragen hebt over huisje,pousada etc kan je hier naar toe mailen.

    ajudacasa@hotmail.com

    hoop dat je iets vindt

    greetz karen

  • Ben

    Hoi,

    Mijn villa aan het strand in arraial heb ik te huur. Het ligt op 500 meter van de balsa en langs het strand kan je naar arraial. De prijs kan ik je persoonlijk wel geven.

    Ben

  • dingo

    Beste Jongen ik drink zelfs uit de beekstromen in de bergen, lekker hoor en nooit ergens last van gehad in al die jaren dat ik overde wereld trek.

  • dingo

    Beset Ben

    Ik heb je een e-mailtje gestuurd voor info.

    Ik heb dit terug ontvangen.

    Je hotmail accout is waarschijnlijk verlopen.

    Hoe krijg ik nu contact met je???

  • frieda

    Hallo Michel

    Ik weet een enorm leuk huis om te huren, in een condominum aan het strand en geheel vrijstaand. Het condominium ligt in Arraial d'Ajuda.

    Je kunt contact opnemen met: casa_na_praia@planet.nl

    En dit kan gewoon in het Nederlands

    Abraços

    Frieda