Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

VERWIJZING naar......

  • karen

    Lieve Porto gangers,

    Ik heb geprobeerd om jullie tips te geven over van alles. Iedere keer worden mijn tips EN belevingen door dingo de grond ingeboord, kan mij voorstellen dat jullie er confuus van worden dus…. op de Porto Seguro pagina staat Brazil travel als je daar opklikt kunnen jullie veel dingen lezen over Porto e.o. NIET DOOR MIJ GESCHREVEN, misschien verduidelijkt alles als jullie het OOK van Ton lezen.

    Natuurlijk blijf ik vragen beantwoorden als iemand dat vraagt maar ik ga mij niet verdedigen of ellenlange verhalen meer schrijven aan dingo. Ik ben geen reis buro, verdien hier niets aan ben gewoon iemand die haar eigen beleving van de vakanties in de streek doorgeeft.ik hoef mij NIET te verantwoorden maar heb het stom genoeg wel gedaan.Als iemand iets wil huren o.i.d. weet ik de wegen maar ga het hier niet verkondigen om daarna weer Z… verhalen opmerkingen te moeten lezen.

    groetjes

  • dingo

    Maak je niet zo druk meisie, je moet je niet zo aangevallen voelen. Dit is helemaal mijn bedoeling niet en het probleem zit in jou hoofd hoor.

    Ik geef gewoon mijn mening weer zoals ik het ervaren heb dat is alles.

    Maak er wat moois van daar Karen en zonder mij lukt dat zeker.

    Denk je daar anders over drinken we volgedn jaar een paar caiparinjas. Maar ik ga

    nu eerst drie a vier maanden naar Azie.

  • dingo

    Karen je schreef over de meiden. Natuurlijk weet ik dat er in brazile heel veel erg hard werekende meiden zijn, miloenen. Daar gaat het niet over, het gaat om de meiden van plezier. Ik schreef hier wat over omdat er ook nogal wat jongens en mannen zijn die naar Brazile gaan voor deze meiden. Ik vind het best hoor maar hiervoor was dit bericht bedield. Deze meiden zijn er inderdaad overal en In bijvoorbeeld Thailand nog heel veel meer dan in Brazile. Wat mij van de meiden in Porto Seguro echter opvalt is dat ze veelal wel erg ordinair zijn, dat is in Azie lang niet zo erg. Dit bedoelde ik ermee en kwam dus niet duidelijk genoeg over.

    Je hoef je niet kwaad te maken hoor maak er een gezellige dag van.