Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Activiteiten in Arraial D'Ajuda / Porto Seguro

  • Sandra de Kort

    Nee dat klopt. Ook TUI vliegt komende maanden niet naar Porto Seguro …………..

  • Hein

    Ik heb vanaf 30 april gepoogd te reageren, maar pas op 8 mei kwam mijn reactie van 4 mei op het prikbord.

    Dat Arkefly (TAN) niet vliegt op Recife en Porto Seguro was mij bekend, maar deze regel is niet meegekomen met mijn reactie.

    Ik ga verder zoeken, hoe ik volgend jaar in Porto Seguro kan komen.

    Voor dit jaar heb ik mijn vacantieplannen maar omgezet ( Met dank aan Holland Exel).

  • Sandra de Kort

    Het is ons bijna gelukt om deze zomer naar Porto Seguro te gaan hoor … heb er heel wat voor moeten doen, maar wellicht wordt het beloond.

    Sandra

  • Roel

    Ik had het dan ook over vorig jaar hoor!

  • daniel

    lekker de sloppenwijken in. er is niets leukers.

  • tom

    Alle activiteiten die je hier in Arraial d'Ajuda wilt doen, regel je beter lokaal. Porto Seguro vind ik persoonlijk te toeristisch, Arraial d'Ajuda, Trancoso en Caraiva zij stadjes waar nog niet veel massatoerisme te vinden is.

    Op deze website van Arraial d'Ajuda vind je alle nodige informatie over het stadje van Arraial d'Ajuda, ook in het nederlands beschikbaar.

  • tim

    daniel Schreef:

    ——————————————————-

    > lekker de sloppenwijken in. er is niets leukers.

    Sorry, maar wat is er nu leuk om sloppenwijken te bezoeken??? Zien hoe arme mensen leven, zien hoe moeilijk zij het hebben, en jij als “rijke” buitenlander komt daar binnen zoals je een zoo zou binnenstappen om diertjes te gaan bekijken…

    Geef de mensen in sloppenwijken het respect dat ze verdienen, ga niet mee met deze georganiseerde trips. Wist je dat deze “organisaties” de drugsdealers moeten betalen om rustige toegang te krijgen?

  • julius

    als je alleen de “mooie ” kant van porto , arrial , transcoso , enz. bekijk , ben je dan in brasil geweest????? , mooie stranden alleen , toeristische uitstapjes enz. naar special ingerichte atrakties bieden toch geen beeld van al deze mooie stadjes .

    je kan inderdaad je uitstapjes beter in porto enz. zelf regelen , grof gezegd betaal je daar hetzelde bedrag in reias als hier in euro , naar huidige koers dus ongeveer 2 1/2 keer goedkoper , groeten , julius

  • hans

    Ja die mooie kant is ook Brazilie. indien je in deze plaatsjes de achteraf straatjes of buitenwijken en omgeving bezoekt zie je het voldoende Brazilie. Er zijn vast altijd goedkopere aanbieder voor uitstapjes te vinden. Maar die spreken vaak alleen maar Braziliaans.