Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

solar do imperador

  • Eva

    Heeft iemad ervaring met dit hotel? Zowel positieve als negatieve berichten zijn welkom! Kan iemand mij toevallig ook vertellen hoe het vliegen met Arke Fly is?

  • Hein

    Zoek eens op www.solardoimperador.com.br

    Misschien staat hier de benodigde info, nu niemand reageert.

  • Hans

    Hotel weet ik niet. Vliegen met Arkefly is niets mis mee… mits je niet teveel verwacht en wat geduld hebt. Of je moet gewoon geluk of pech hebben.

    Heen (13-11) een uur vertraging. Oorzaak onbekend. Verder goede stoel en eten ok. Terug (27-11), vliegtuig ruim een uur te laat aangekomen in PS. Daarna 2 uur vertraging ivm motorstoring. Daarna op 3 verschillende stoelen gezeten, alle 3 kapot, rugleuning veert scheef naar achteren. Eten en drankjes verder ok. Dus ik had pech… jij misschien geluk. Of dit normaal is bij dit soort lowbudget maatschappijen weet ik niet. Bij de KLM, Martinair en Transavia nooit meegemaakt dat stoelen kapot waren.

  • Hein

    Waarom zou Arkefly als onderdeel van de TUI-vliegmaatschappij (Zie TFL!) een lowbudgetmy zijn?

    Ook bij Transavia en Martinair is wel eens iets mis.

    Motorstoring kan ook iedereen overkomen.

    Vertraging ligt vaak aan het vliegschema van het betreffende toestel.

    Kortom negatief, terwijl dat niet nodig is.

  • Michael

    Hallo Eva,

    Dit is een koloniaal aandoend hotel, wat ik er van weet is dat het is opgebouwd uit verschillende soorten hout, heeft een pool met bar en een botanische tuin. Ligt een beetje op een heuvel vlakbij het strand. Ik weet dit omdat ik het zelf heb geboekt en er op 4 december naartoe ga. Maak je keuze en succes.

  • Michael

    Hallo Eva,

    Dit is een koloniaal aandoend hotel, wat ik er van weet is dat het is opgebouwd uit verschillende soorten hout, heeft een pool met bar en een botanische tuin. Ligt een beetje op een heuvel vlakbij het strand. Ik weet dit omdat ik het zelf heb geboekt en er op 4 december naartoe ga. Hoop dat het klopt wat ze in de gids zeggen. Maak je keuze en succes.

  • eva

    dit van vakantie wijzer:

    http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/60404/solar-do-imperador/

    en dit :

    http://www.travelbits.nl/Brazilie—Porto-Seguro-Porto-Seguro-Hotel-Solar-do-Imperador–0202400102.htmEva schreef:

    >

    > Heeft iemad ervaring met dit hotel? Zowel positieve als

    > negatieve berichten zijn welkom! Kan iemand mij toevallig ook

    > vertellen hoe het vliegen met Arke Fly is?

  • eva

    nochmaals http://www.travelbits.nl/Brazilie—Porto-Seguro-Porto-Seguro-Hotel-Solar-do-Imperador–0202400102.htm

    gr eva.

  • Manette

    Kijk eens op www.vakantiereiswijzer.nl daar heb ik zowel als iemand anders die in het hotel hebben gezeten wat geschreven

    veel plezier en doe vanessa de groetjes van mij

    manette

  • robert

    Beste Bernard Jan,

    mij niet meer gezien met arke fly. Deze maatschappij (ex Holland Exel, ex Holland air) heeft in het verleden al genoeg ellende veroorzaakt. Vorig jaar waren de stoelen ook al kapot. Ik vloog business class (stoel 1F als ik me niet vergis) en de rugleuning die minstens 15 cm terugklapt en niet in normale stand gezet kon worden. Verder slechte service aan boord. Het vliegen is wel erg gunstig maar Arke fly lapt de regels aan zijn laars. De bemanning vliegt minimaal 15 uur van Amsterdam via Porto Seguro naar Recife en dat is volgens de luchtvaartreglementen niet toegestaan. Verder heeft de landingsbaan van de luchthaven in Porto Seguro niet de vereiste lengte voor een boeing 767. Ook de passagiers die op doorreis waren ( wij vorig jaar) mochten niet het vliegtuig uit tijdens de landing in Porto Seguro en zaten na zoveel uur vliegen nog eens een anderhalf uur in de kabine wachten. Volgens een ex piloot is dit ook niet toegestaan. Na een internationale vlucht moeten nl. alle passagiers het vliegtuig uit en in de transitruimte van de luchthaven wachten.

    Om deze reden wil Martinair dan ook niet op Porto Seguro vliegen. Goedkoop vliegen omwille van de veiligheid van de passagiers: mij niet meer gezien. Vlieg dit jaar met Varig naar Sao Paulo en vandaar naar Porto Seguro.

    Ik geloof ook niet dat andere europese maatschappijen naar Porto Seguro zullen vliegen vanwege de bovengenoemde redenen.

    Zal niet lang duren en Arkefly staat ook op de europese blacklist.

    Met vriendelijke groeten,

    Robert