Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stringbikini's en havaianas?

  • Sandra

    Ik had je afgelopen week nog een mailtje gestuurd trouwens omtrent een vliegreis naar Salvador, maar volgens mij heb ik het verkeerde e-mailadres. We hebben inmiddels geboekt, dus het is niet meer nodig. Toch bedankt!

    Sandra

    ps weet jij toevallig waar ze in PS de dansworkshops geven?

  • Maria

    Oke, bedankt! Als ze er zo bijlopen als in Zandvoort valt het dus wel wat mee met de stringbikini's! :) Kan ik dus gewoon m'n “normale” bikini aanhouden :P OF val ik dan heel erg uit de toom? :P

    Ik ben benieuwd naar die sokken! Kan je die in Arraial ook gewoon kopen of moet je dan naar de shoppingmalls? Lijkt me inderdaad wel handig voor als het wat kouder is :) Hoe zien die sokken van de dochter van je vrouw er dan uit?

    Paul schreef:

    >

    > Hoi Maria,

    >

    > Zoals ze er in Zandvoort ook bij lopen. Alleen dan niet

    > (bijna nooit) topless.

    >

    > Geen idee hoe die sokken zitten. Mij trekt het niet, en ik

    > heb ze ook niet nodig. De dochter van mijn vrouw vind ze

    > heerlijk. Zullen wel niet veel kosten. Probeer het. Weet niet

    > of ze het hele jaar te koop zijn. Het is hier voornamelijk in

    > mei en junis 'avonds soms iets frisser)

    >

    > Paul

  • Stephanie

    Ik heb afgelopen januari in een badpak op het strand doorgebracht. Ik had nou niet bepaald het gevoel dat ik raar aangekken werd, dus volgens mij maakt het niet zoveel uit wat je aan hebt.

  • Maria

    Ow oke, valt wel mee dus! :) Wat hebben de mannen daar aan? Moet ik misschien nog iets nieuws kopen voor m'n man?

  • Stephanie

    Ik heb niet zo goed opgelet geloof ik :D , ik denk gewone zwembroeken en boxershorts. Het is me in ieder geval niet opgevallen dat ze iets bijzonders aan hadden.

    Stephanie

  • Paul

    Ik weet waar ze dansles geven, weet alleen de straatnaam niet. In ieder geval in het centrum op, ik denk, zo'n 10 min lopen vanaf Banco do Brasil.

    (van Mestre Railson,capoeira)

  • Paul

    Zwembroeken of lange “surfshorts”

    Weet dus niet waar je die speciale sokken koopt. Vraag het tegen die tijd even na. Zal waarschijnlijk in PS te koop zijn.

  • Ineke

    Hallo Maria,

    Als je de sokken en slippers wil bekijken kijk dan even op www.havaianas.com.

    In het centrum van Arraial zit een havaianas winkel.

    Bij de Balsa zijn ze inderdaad goedkoper ongeveer 3 euro, maar dan zijn het wel de eenvoudige slippers. Wil je iets aparts qua kleur of motief dan moet je toch in het centrum zijn. In januari dit jaar heb ik ongeveer 6 a 7 euro betaald.

    Zelf koop ik altijd op de eerste dag een leuke braziliaanse bikini en een paar slippers, dan voel je je er meteen thuis.

  • Sandra

    Weet je misschien waar het vlakbij in de buurt is. Vanuit de bank is het wellicht het hele centrum door? Vlakbij dat ijswinkeltje met die grappige haas op de fiets??

  • Sandra

    Je moet je echt niet druk maken om je badkleding hoor! Mensen zijn daar heel lief en aardig en kijken je echt niet raar aan of zo.

    Trek gewoon aan wat je hier ook aan zou doen.

    Wanneer vertrek je eigenlijk?

    Sandra