Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Weet iemand al meer van ArkeFly??

  • Arjan

    Dag allemaal,

    Hoe kunnen wij in de mail van Arkefly terecht komen. We hebben namelijk 2 Villas voor verhuur in Trancoso en ook voor ons is het belangrijk of er directe vluchten komen.

    Groet Arjan en Leonardo

  • julius

    zie voor alternatief mijn antwoord bij “ zit er echt zoveel verschil in de prijzen ” d.d.19-07-07

  • David

    Deze vraag werd hier al jaren geleden ook gesteld. Toen was al duidelijk dat Arke niet meer gaat vliegen op PS. Teveel mensen waren teleurgesteld in het te vaak slechte weer in PS. Dus veel klachten bij de reisburo's en die op hun beurt raden dus de mensen af om hier naar toe te gaan. Om eerlijk te zijn, je gaat geen duizenden euris uitgeven om (vaak) slecht weer te hebben. Dan zijn er zelfs in Brazilie betere plaatsen om naar toe te gaan voor zon zekerheid.

  • spike

    Welke plaatsen zijn volgens jou dan beter om naar toe te gaan? In deze (winterperiode). Wat is volgens jou wel zonzeker?

  • Gaúcho

    Kijk heeft het nou twee jaren zo niet meer moeten duren todat nu eens iemand anders het zelfde zegt als Sponzzzo toen. Toen werd Sponzzzo voor leugenaar en etc etc uitgemaakt. Degene die allemaal PS freak zijn gingen allemaal met tegen argumenten in terwijl de werkelijkheid anders was. Zie nu David die nu hetzelfde zegt als Sponzzzo paar jaren terug. Maar de mens wil nu graag bedrogen worden en de PS freaks of eigenaren van pousada's lopen met kleppen zo groot als een plaat van enkele meters lang en zagen de bui al hangen en gingen massal tegen Sponzzzo in. Lachen dat nu uitgerekend iemand anders die ik totaal niet ken nu wel de zelfde mening deelt als Sponzzo betreffende het weer.

    :D

  • Gaúcho

    Natal ( Pipa en Ponta Negra ), durf bijna niet te zeggen maar Fortaleza en omgeving ( Cumbuco, Canoa Quebrada ), Recife ( Porto das Galinhas, Olinda ), Maceió ( en omgeving ) schijnt heel mooi te zijn vooral buiten Maceió. Ik bedoel er zijn genoeg plaatsen om heen te gaan. Ook als je goed googled dan kan je veel vinden.

    Zoals: http://www.climadeviagem.com.br/climabrasil.html

    Het is in het Portugees maar als je die enigziens beheerst kan je van heel Brazilië zien van januari tot december hoe het is gesteld met het weer en zon. Doe hiermee je voordeel mee.

  • CastelnuovoTedesco

    Tja, na twee jaar je gelijk halen, het is toch wat . . .

    Ik hoop voor je dat je in het zuiden deze herfst wel goed hebt in het zuiden. Verleden jaar om die tijd waren er betreurenswaardige overstromingen, en in Salvador en omgeving regent het ook vaak flink in die tijd.

    Porto Seguro (en de plaatsen ten noorden en zuiden) blijft een fantastische bestemming. Ik was verleden jaar in het prachtige Cumuruxatiba, en hoop dat Arke binnenkort de directe vluchten naar P.S hersteld.

  • Bert

    Ach Castelnuovo, laat de discussies over het weer nou maar over aan de echte experts, zoals figuren die zich verschuilen achter bijnamen als Sponzzzzzzo. Die kunnen je ook uitleggen dat Porto Seguro niet in de tropen ligt!!

  • julius

    ben net terug van porto ben via sao paulo naar frankfurt gevlogen met tam (ik woon in de buurt van fra) zeer goede vlucht gehad , boeing 777 , tam vliegt ook van parijs naar sao paulo en verder , condor vliegt van frankfurt naar salvador 2x week , hebben komende weekend weer zogenaamde “eintagsfliegen” (goedkope aanbiedingen) , daar ik vaak naar brasil reis ben ik geintresseerd of er al iets van arke / fly brasil , enz . bekend is over direkte vluchten van amsterdam naar porto ,