Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ssssssstttttttt

  • julius

    ssssssssssssssttttttttttttttttttttt , iedereen slaapt ? , arke vliegt niet meer naar porto en gelijk heeft niemand meer intresse in deze pagina ??? en het mooie porto seguro ? . er zijn nog zoveel mogelijkheden om goed en goedkoper als met arke naar porto te komen , met condor/gol/tam via salvador , met tap via lissabon , met tam , met edelweiss enz. , enz. , kost een beetje moeite met zoeken op het internet maar het is het zeker waard .

  • angel

    je kunt er idd wel komen……………………maar goedkoop!!!????

    Ik ben al weken aan het zoeken maar echt een goedkoop ticket kan ik niet echt vinden, dus als je meer weet en een site voor me hebt hoor ik het graag!!!

  • King op Prto

    www.condor.de en je bent voor 650 euro in salvador, vanuit daar gewoon een nachtbus nemen naar porto seguro

    grt

  • julius

    hallo angel , ik vlieg komende woensdag 21 mei van frankfurt naar salvador en 25 juni terug , met condor voor een all-in prijs van € 298,– , geboekt via internet direct bij condor , af en toe heeft condor op bepaalde weekenden speciale aanbiedingen , zogenaamde “eendagsvliegen” die moeten dan in dat weekend geboekt worden en gelden dan voor van te voren vastgestelde datums . bus van salvador naar porto is bijv. Aguia Branca vertrekt avonds van de rodoviaria in salvador ,( ca. 11 uur onderweg) taxi van airport naar busstation kost ongeveer 50-60 reias , bus in de klasse leito kost ongeveer 170 reias , terugweg van porto naar salvador is eenvoudiger , betere aansluiting met vliegtuig , rond de middag met gol of tam van porto naar salvador (ca 45 min.) , kosten tussen 100 en 200 reias en dan in de vroege avond met condor weer naar ffm.

  • julius

    angel als je op www.bahiatropical.com kijk vind je af en toe ook leuke tips