Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

porto seguro

  • m

    hoi,

    Iemand nog ideen hoe je vanuit NL naar PS kan vliegen (betaalbare prijzen), ik zag zelf op flybrasil dat er complete reispakketten worden aangeboden.

    plaaning is rond dec 2008

  • julius

    soms heeft condor leuke aanbiedingen van frankfurt naar salvador , dan verder met gol of tam of met de bus naar portom schreef:

    >

    > hoi,

    >

    > Iemand nog ideen hoe je vanuit NL naar PS kan vliegen

    > (betaalbare prijzen), ik zag zelf op flybrasil dat er

    > complete reispakketten worden aangeboden.

    > plaaning is rond dec 2008

  • m

    heb inmiddels wat opties bij flybrasil en braziltours gevonden. (icl. alle transfer kosten en hotel)

  • jaapaap

    net terug van maandje brasil,2 keer in araial geweest…

    het is economisch maar pet en de verkiezingen zijn gaande,er is nu al bekend dat degene die gaat winnen miljoenen reais heeft gestolen de laatste jaren.

    bijna alle pousada''s hebben een zeer lage tot geen bezettingsgraad!

    maar even terug op vliegen,gewoon condor pakken en tam/gol.

    ook nog een dagje of 8 in Barra Salvador rondgehangen bij www.solexpress.com.br

    elke dag de Tarde gelezen,Salvador benaderd inmiddels in geweld op straat Rio.

    Dus laat je niks wijs maken als toerist,het is overal lekker vertoeven maar je moet wel weten dat je niet in Europa bent.

    Groetjes

    Jaapaap

  • Paulo Silva

    Hoi de goedkoopste vliegtiket en dan met de kortste weg ( ams - lis - sal - porto seguro) alleen bij TAP ( portugese m.).

  • julius

    ik ben 21 mei heen en 25 juni terug gevlogen met condor van frankfurt naar salvador en weer terug voor € 298 ,– all in , condor heeft af en toe aanbiedingen z.g. “ eintagsfliegen ” dan moet men in een bepaalde tijd boeken en op bepaalde datums vliegen , door de huidige hoge kerosine prijs zijn de prijzen iets hoger geworden , condor heeft momenteel weer aanbiedingen ( eintagsfliegen) tot 09-08-08 23.59 hr te boeken , frankfurt - salvador en terug de goedkoopste is momenteel ca.€ 450,– all in , ik heb dit al vaker hier geschreven , maar komt in nl blijkbaar niet goed aan , amsterdam - frankfurt moet geen probleem zijn en van salvador naar porto ook niet , www.condor.de

  • m

    Bedankt voor alle tips.

    Uiteindelijk alle vluchten geboekt via braziltours.

    heen:

    AMS-LIS-SALV

    SALV-BPS

    terug:

    BPS-SALV

    SALV-FRANKFURT-AMS

    gr. m

  • Marcus

    Klopt, ik vlieg ook samen met een “Maat” naar Salvador via Condor.

    Heb het ticket al in Juni geboekt, wij zijn samen 596,00 kwijt (dus 298,00 p.p.)

    Met de trein vanuit NL ben je voor 50 euro in Frankfurt (retour).

    Hoe ver is salvador van porto seguro in km ?

    Marcus..

  • alex

    Marcus,

    Salvador -Porto Seguro = 730 kms

    Mvrg Alex