Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

prikbord dood?

  • eva

    Er wordt totaal niet meer geschreven op prikbord!

    jammer hoor

  • Gaúcho

    Ja vind je het gek? Er is ook totaal niets te melden. Volgens mij is Porto Seguro en / of Arraial 'd Ajuda dood. Jammer inderdaad.

  • plop

    Dus je denkt dat, omdat er een aantal nederlanders gestopt zijn om over Porto Seguro en Arraial d'Ajuda te kletsen, die plaatsen ook werkelijk dood zijn ….? Beetje domme opmerking.

    Het is hier bruisend als altijd rond deze tijd.

  • Gaúcho

    Nou nee ik vind het geen domme opmerking kabouter………..Ik bedoel maar er wordt vrijwel niets gepost terwijl je zegt dat het daar bruisend is. Dus als men hier hun ervaringen en avonturen plaatst dan kunnen de anderen hier zien of Porto Seguro rules en misschien er voor warm lopen om er heen te gaan. Of niet plopske van me?

    Obs: niet gaan gummen aub want slaat nergens op.

  • paraiso de brasil

    misschien zijn we niet meer zo actief op het prikboord maar het blijft een nummer 1 bestemming voor de brazilianen, even ter informatie, er zijn bijv meer toeristenbedden in porto seguro dan in rio, het bruist er, alleen loopt het niet meer over van de nederlanders, en op zich jammer maar niet het einde van de wereld

  • paraiso de brasil

    misschien is dit forum een beetje overbodig aangezien er nu ook een porto seguro hyves is,

  • eva

    zou er graag weer naar toe willen maar er moet wel een ned.toestel naar toe gaan en dat geldt voor vele nederlanders! ( geen overstap gedoe met binnenlandse vluchten en taal barrieres )

    gr eva

  • Tony Adriaanse

    Ik ben het volkomen eens met Eva, wij zijn de afgelopen jaren twee maal naar Porto Seguro (o.a. Pousada Princess) geweest, het was geweldig.

    We wachten dus maar af.

    We willen weer eens graag naar dit leuke en mooie plaatsje en omgeving toe.

    Tony

  • El Gato

    Ook het anders behoorlijk bezochte Brazilie reisforum is dood. Gaat niet goed zo.