Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geweldige bestemming

  • Paul

    Laat ik dan maar het initiatief nemen voor een nieuw topic.

    Ik vind Porto Seguro (en omgeving) een geweldige bestemming. Ik kan uit ervaring spreken dat het overgrote merendeel van de bezoekers van deze bestemming dezelfde mening is toegedaan. Het kan echter nog veel en veel beter allemaal. Wij hebben nu een nieuwe gemeenteraad en laten wij hopen dat er nu aanpassingen gaan plaatsvinden zoals: vliegveld, nationaal en internatinaal marketingplan om meer reizigers aan te trekken zoals dat elders ook gebeurd. De laatste jaren is daar niets aan gedaan waardoor het laagseizoen te lang geworden is. Traditiegetrouw loopt het hier helmaal vol tussen kerst en carnaval maar deze bestemming verdient meer.

    Ik ga er dan ook vanuit dat het aantal reizigers de komende jaren weer zal toenemen als de lokale regering daadwerkelijk gaat investeren. Weinig keus, want iedereen is afhankelijk hier van het toerime.

    Maar “dood” zeer zeker niet!! Hooguit het prikbord…

  • paraiso de brasil

    absoluut mee eens, zullen we een marketing plan opzetten?

  • paul

    Woon je hier?

    Wij hebben een reclamebureau en lopen serieus met plannen rond om met een aantal ondernemers het e.e.a op te zetten in samenwerking met de lokale overheid.

    Tot medio februari is daar weinig tijd voor maar daarna zeer zeker wel!

  • GERT

    Hallo allemaal,

    Ja ook ik ben in Porto Seguro geweest helaas alweer 4 jaar geleden maar wat een wereld daar echt ongelofelijk.Heb het daar ontzettend naar mijn zin gehad en wil zeker terug komen daar .De mensen daar de omgeving echt geweldig,maar je moet er wel een maand voor uit trekken om alles te kunnen beleven en te zien ,maar dan heb je ook wel wat .Echt ik hoop ook dat er betere verbindingen komen en dat de prijzen een beetje normaal blijven.Maar ook ik vind het een geweldige bestemming.

    Groetjes Gert.Paul schreef:

    >

    > Laat ik dan maar het initiatief nemen voor een nieuw topic.

    >

    > Ik vind Porto Seguro (en omgeving) een geweldige bestemming.

    > Ik kan uit ervaring spreken dat het overgrote merendeel van

    > de bezoekers van deze bestemming dezelfde mening is

    > toegedaan. Het kan echter nog veel en veel beter allemaal.

    > Wij hebben nu een nieuwe gemeenteraad en laten wij hopen dat

    > er nu aanpassingen gaan plaatsvinden zoals: vliegveld,

    > nationaal en internatinaal marketingplan om meer reizigers

    > aan te trekken zoals dat elders ook gebeurd. De laatste jaren

    > is daar niets aan gedaan waardoor het laagseizoen te lang

    > geworden is. Traditiegetrouw loopt het hier helmaal vol

    > tussen kerst en carnaval maar deze bestemming verdient meer.

    >

    > Ik ga er dan ook vanuit dat het aantal reizigers de komende

    > jaren weer zal toenemen als de lokale regering daadwerkelijk

    > gaat investeren. Weinig keus, want iedereen is afhankelijk

    > hier van het toerime.

    >

    > Maar “dood” zeer zeker niet!! Hooguit het prikbord…