Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Uitbreiding vliegveld Porto Seguro

  • Paul

    Ja het is zover, het vliegveld van Porto Seguro wordt uitgebreid. Ze zijn al begonnen met de werkzaamheden.

    Grotere terminal met airconditioning…Startbaan wordt vooralsnog niet uitgebreid. Nu maar hopen dat wel de juiste technische apparatuur gaan installeren (naam even kwijt) zodat de piloten ook bij evt zware regenval kunnen landen.

    Nieuwe burgemeester, nieuwe kansen….

  • paraiso do brasil

    Je bedoelt de Integrated Landing System, zoals bijv van Thales of Selex. Heb wel een folder voor je

    grt

    A.

  • Paul

    Dank je, dat was 'm….

    Lijkt mij de belangrijkste ingreep in eerste instantie om het vliegveld aan te passen..

  • erik

    beste paul

    kun je vertellen waar je deze informatie vandaan hebt, want er wordt al jaren over uitbreiding gesproken, maar tot nu toe is er nog niets concreet gebeurd.

  • Paul

    Beste Erik (Arraial?),

    Behalve dat er een contract getekend is en er in Porto Seguro uithangborden hangen waarop de uitbreiding staat aangegeven heb ik de werklieden vandaag nog aan het werk gezien. Het gaat dus echt gebeuren.

    Maar nogmaals: indien er geen ILS wordt aangebracht heeft het allemaal niet zoveel zin.

  • paraiso do brasil

    ALs je nu gewoon eens gaat pushen bij het vliegveld om een ILS aan te schaffen en daar een business case tegen aan gaat hangen kom ik in februari wel een verhaaltje houden over ILS systems.

    grt

    A

  • julius

    ben gisteren terug gekomen van brasil , via porto seguro , van werkzaamheden aan - en uitbreiding van het vliegveld , verlenging van de startbaan enz. niets maar dan ook niets te zien , het enigste wat er momenteel gedaan is / wordt , is dat in de terminal een muur afgebroken is , de ingang vergroot en aan de parkeerplaats gewerkt wordt / is , wel zijn er in porto veel wegen opgeknapt , nieuwe teer enz . vraag mij ook af hoe ze de startbaan verlengen willen , aan het ene einde de vallei aan de andere kant de stad en de zee , porto zelf is nog steeds een vakantie waard ,