Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ps weer bereikbaar

  • mirjam

    Goed nieuws voor Porto Seguro-liefhebbers: Vanaf 22 juli is er weer een rechtstreekse vlucht vanaf Milaan naar Porto Seguro, het hele jaar door. De vlucht gaat expres smiddags vertrekken vanaf Milaan, zodat er vanaf alle andere Europese steden een aansluiting gevonden kan worden (ryan-air, easyjet, etc.)

    Over 2 weken zijn de prijzen beschikbaar en kan je al boeken.

    Voor meer informatie: vertalen@mirjamlensink.nl

    groetjes,

    Mirjam

  • paraiso do brasil

    perfect nieuws, welke maatschappij?

  • kitty

    Volgens mij wordt dat Livingstone, chartermaatschappij vanuit Italie.

    Maar op hun site staat nog niets.

  • mirjam

    Is inderdaad Livingstone, Italiaanse chartermaatschappij.

  • paraiso do brasil

    Weet iemand de financiele positie van deze maatschappij, ALITALIA was ook al bijna faillietmirjam schreef:

    >

    > Is inderdaad Livingstone, Italiaanse chartermaatschappij.

  • Bas Stellaard

    We zijn diversen keren naar Porto Securo geweest maar er is nu geen rechtstreeksen vliegverbinding van Amsterdam naar PS meer,

    Weet iemand hoe ik nu moet gaan.

    Wie heeft ervaring met Hotel Xurupita Holyday Resort

    Bas Stellaard

  • julius

    hallo allemaal , met 1 keer overstappen ( zelfde als dus eerst naar milan te moeten vliegen ) is porto seguro altijd al te bereiken , klm van amsterdam naar sao paulo aansluitend met tam van sao paulo naar porto seguro , s´morgens uit

    amsterdam , ZELFDE DAG avonds/nachts in porto seguro (stand mei 2009 prijs was toen met speciale aktie van klm € 550,-all in) van sao paulo kan je ook met gol naar porto vliegen , met tam van frankfurt naar sao paulo aansluitend met tam van sao paulo naar porto , avonds ca 20.00 vertrek frankfurt , volgende dag morgens ca. 10.00 bps (heen en terug in januari /febr. 2010 ca € 670 ,- all in) , beetje moeite doen im het internet , flexibel zijn met de datums en je vindt al gauw genoeg mogelijkheden voor een prijsgunstige goede en ook snelle verbindingen , tam heeft vanuit londen ook regelmatig goede aanbiedingen

    ben gisteren terug uit porto ,aan de aankomst/vertrekhal , pakeerplaatsen enz. , enz. wordt hard gewerkt en veel is ook al klaar , aan start/landebaan is nog niets gedaan, is ook naar mijn mening geen mogelijkheid voor , ene kant de vallei andere kant de stad dus ik denk dat zolang daar nog niets gedaan wordt , amsterdam direct naar porto nog wel een droomwens zal blijven , expedia.de heeft ook regelmatig goede aanbiedingen , groeten en succes bij het zoeken

  • paraiso do brasil

    Hotel Xurupita Holyday Resort : een perfecte plek om te vertoeven met ned eigenaar

  • Hans

    paraiso do brasil Schreef:

    ——————————————————-

    > Hotel Xurupita Holyday Resort : een perfecte plek

    > om te vertoeven met ned eigenaar

    Mee eens, aanrader.