Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vlucht milaan-Porto seguro

  • mirjam

    Beste Kris e.a.

    Je kan de vlucht niet on-line boken, maar wel bij mij!

    Extreem goedkope enkeltjes op de volgende data:

    Porto Seguro-Milaan:

    22 juli: 230 euro INCLUSIEF TAX!

    29 JULI: 260 euro INCLUSIEF TAX!

    5 augustus: 350 euro (exclusief tax)

    Milaan- Porto Seguro

    26 augustus: 360 euro (exclusief tax)

    2 september: 260 euro INCLUSIEF TAX

    9 september: 230 euro INCLUSIEF TAX

    Vanaf 4 november: alle enkeltjes 360 euro (exclusief tax)

    info@mirjamlensink.nl

    groetjes,

    mirjam

  • lodie

    pffff…niet online te boeken, alleen bij jou..heel apart….wie of wat vertegenwoordig jij dat het alleen te boeken is bij jou? Ik boek liever gewoon bij de maatschappij of organisatie zelf, maar dat kan dus niet? kan je iets uitgebreider ingaan op het hoe en waarom daarvan aub? alvast bedankt. grt lodie

  • lodie

    Wat kost bij jou het enkeltje voor de terugvlucht 2 weken na heenvlucht op 22/7 ?

    op http://www.airitaly.eu/index.php kom ik nog op bijna 1200 euri totaal uit pp namelijk….boek diezelfde vlucht dan liever bij jou!

    grt

    lodie

  • Gaúcho

    Gevaarlijke zaak dit. Deze dame zou wel eens niet aangesloten kunnen zijn bij SGR of ANVR. Betekend dus als er iets gebeurd dat je poen kwijt zou kunnen zijn. Want Charters zijn toch al vaak problemen ( zie ook reizen naar Fortaleza ) Ik denk wie naar Porto Seguro wil gaan bij een erkende reisbureau moet gaan om tickets te kopen.

  • julius

    dit weekend heeft condor weer zo genaamde “eintagsfliegen” o.a. frankfurt - salvador , in okt € 149, all in enkele reis , in het najaar zijn er genoeg mogelijkheden samen te stellen voor vluchten van frankfurt naar salvador voor ca € 500 , - gemiddeld all - in heen en terug , van holland naar frankfurt met de trein geen probleem , salvador - porto zijn ook genoeg mogelijkheden (gol ,tam , aqua branca )