Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stringbikini's en havaianas?

  • Maria

    Ik hoorde van een kennis dat er in porto seguro en arraial veel stringbikini's gedragen worden. Klopt dit? Ik ga namelijk niet als enige in een “gewoon” broekje lopen als iedereen iets kleins aanheeft :P

    Worden er veel havaianas teenslippers verkocht? ik ben er echt gek op, ze lopen zo lekker! Er schijnen ook speciale havaianas sokken te zijn?

    Kan iemand mij hierover meer vertellen?

  • John

    Ik denk dat het verstandiger is om een paraplu en een regenjas mee te nemen. Het regent hier de grootste deel van het jaar. Wellicht de reden dat de bikinis in het dorp zo goedkoop zijn….

  • Paul

    John,

    Ga iemand anders vervelen…

    Genoeg over gezegd zo langzamerhand.

    Ik woon hier en het valt reuze mee.

    Hoi Maria,

    Het broekje heeft zeker minder textiel dan in Nederland. Aan de achterkant lijkt het op een klein driehoekje. Ze dragen het bijna allemaal. Je valt als toerist dus op met de Nederlandse “mode”. Ze hebben hier inderdaad special sokken voor slippers. De goedkoopste slippers koop je in Arraial. Vlakbij het pontje.

  • Sandra

    Hallo,

    Je kan je “gewonen” bikinibroekje aan hoor. Wij gaan nu al voor de 4e keer (2 meiden, nu 28 jaar) en wij voelen ons niet meer aangekleed dan alle anderen op het strand.

    Sandra

  • Paul

    Hoi Sandra,

    Jullie lopen ook zeker niet voor schut hoor!

    Je vroeg laatst naar nieuwe excursies hier. (toch?)

    Er is een nieuwe excursie.. Net gedaan, erg leuk!

    Je wordt naar Itaquena gebracht (op 40 min van Arraial richting Caraiva) Itaquena is ook de naam van de excursie.

    Wellicht herinner je nog de velden met de buffalo's. Daar ga je te paard of via de rivier perboot een tocht maken. Te paard door het regenwoud. Je stopt uiteindelijk bij het strand (volkomen verlaten) waar ze aan de rivier (vlakbij nhet strand) een soort van “lounge”hebben ingericht waar je gaat lunchen. Je kunt ook terug weer kiezen uit boot of paard of bijv. per buggy via het strand om terug te keren.

  • Sandra

    Oh dat klinkt leuk! Gisteren hebben we toevallig ons ticket geboekt voor de reis naar Salvador. Heb je de excursie via Braziltravel geboekt??

    Sandra

  • Maria

    Hoi Paul!

    Bedankt voor je berichtje! Hoe lopen de toeristen erbij dan? Gewone bikini of val je dan echt op als je geen stringbikini aanhebt?

    Kan je die speciale teenslippersokken daar veel kopen dan? Ik zag ze es op internet en vond ze wel grappig! Lopen die lekker eigenlijk?

  • Paul

    Hoi Sandra,

    Tickets zullen op meerdere plaatsen te verkrijgen zijn. Zalwel snel duidelijkheid over komen. Ik heb de excursie slechts uitgetest….

  • Paul

    Hoi Maria,

    Zoals ze er in Zandvoort ook bij lopen. Alleen dan niet (bijna nooit) topless.

    Geen idee hoe die sokken zitten. Mij trekt het niet, en ik heb ze ook niet nodig. De dochter van mijn vrouw vind ze heerlijk. Zullen wel niet veel kosten. Probeer het. Weet niet of ze het hele jaar te koop zijn. Het is hier voornamelijk in mei en junis 'avonds soms iets frisser)

    Paul

  • Sandra

    fijn dat je ons op de hoogte houdt, bedankt!